ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Король, А. М. | |
dc.contributor.author | Кутюгова, Т. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-04T13:12:30Z | |
dc.date.available | 2021-03-04T13:12:30Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Король А. М. Використання інтерактивних засобів навчання студентів у формуванні пізнавального інтересу / А. М. Король, Т. Ю. Кутюгова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 77. – С. 117-122. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.77.26 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33330 | |
dc.description.abstract | Інформаційні технології стали невід’ємною частиною нашого життя, а тому відіграють провідну роль в організації освітнього процесу, які розширюють можливості студентів для творчості, відкривають їм доступ до самоосвіти, нетрадиційного накопичення знань через джерела ІКТ, неординарного підходу у вирішенні виробничих ситуацій. Ми з впевненістю можемо сказати, що це не просто засоби навчання, а й якісно нові технології в підготовці конкурентоспроможних фахівців. Нині висуваються потреби не тільки до висококваліфікованих спеціалістів, а й таких, які здатні самостійно, критично і творчо мислити, брати на себе відповідальність, працювати в команді, бути мобільними конкурентоспроможними і професійно компетентними фахівцями, здатних до саморозвитку і самореалізації. Тому роботодавці висувають вимогу до своїх працівників володіти не тільки високою професійністю, а й певними особистісними характеристиками і якостями. Отже, в статті розглядається проблема пізнавального інтересу студентів, аналізується його визначення психологами та педагогами. У статті досліджуються інтерактивні засоби навчання в процесі професійної підготовки майбутніх медичних фахівців. Розглянуто основні етапи процесу формування і розвитку пізнавального інтересу, розкрито особливості методів і прийомів стимулювання пізнавального інтересу студентів під час навчання. Зроблено огляд та апробацію в роботі викладача web-сервісу LearningApps.org як ефективного інструменту у формуванні пізнавального інтересу під час вивчення предмета: «Технології: комп`ютерна грамотність». Дослідження доводять, що застосування інтерактивних засобів навчання на основі інформаційно-комунікаційних технологій сприяють формуванню в студентів пізнавального інтересу, спрямованого на вибір оптимальних рішень. | ua |
dc.description.abstract | Information technologies have become an essential part of our life, and that’s why they play a leading role in organizing the educational process. Information technologies expand students’ possibilities for creativity, giving an access to self-knowledge, extraordinary accumulation of knowledge through the sources of information and communication technologies, unusual approach about solving working problems. We can definitely say that they are not just methods of teaching, but also new, as for their quality, technologies for the preparation of competitive specialists. Nowadays they don’t place exacting demands upon top specialists only, but those who are able to think individually, critically and creatively, to take responsibility of their own, to work in the team, to be professionally mobile, competitive and competent specialists who can develop and realize. That’s why employers insist both on high level of professionalism for their employees and their proper personal characteristics and qualities. So, the problem of students’ cognitive interest is considered in the article. Some psychological and pedagogical definitions of cognitive interest are analyzed there. Interactive methods of teaching in the process of future-to-be medical specialists’ professional training are studied in the article. The main stages of forming and developing the cognitive interest have been considered, the peculiarities of the methods and techniques of stimulating the cognitive interest of the students in class have been revealed. Studying and testing have been done through practical work of the teacher of the web service Learning Apps.org as an effective tool for forming cognitive interest while learning the subject «Technologies: computer literacy». The research proves that applying interactive methods of teaching based on information and communication technologies aid forming students’ cognitive interest that is focused on the choice of the most optimal solutions. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | ua |
dc.subject | пізнавальний інтерес | ua |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | ua |
dc.subject | інтерактивні засоби навчання | ua |
dc.subject | персональний комп’ютер | ua |
dc.subject | програмне забезпечення | ua |
dc.subject | комп’ютерні технології | ua |
dc.subject | майбутні фахівці | ua |
dc.subject | web-сервіс | ua |
dc.subject | cognitive interest | ua |
dc.subject | information and communication technologies | ua |
dc.subject | interactive methods of teaching | ua |
dc.subject | personal computer | ua |
dc.subject | software | ua |
dc.subject | computer technologies | ua |
dc.subject | future-to-be specialists | ua |
dc.subject | web services | ua |
dc.subject.classification | 377.091.39 | ua |
dc.title | Використання інтерактивних засобів навчання студентів у формуванні пізнавального інтересу | ua |
dc.title.alternative | Applying interactive teaching methods for cognitive interest formation of students | ua |
dc.type | Article | ua |