Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Задорожна-Княгницька, Л. В.
dc.contributor.author Ситник, А. В.
dc.date.accessioned 2021-03-04T10:06:10Z
dc.date.available 2021-03-04T10:06:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Задорожна-Княгницька Л. В. Партнерство школи та сім’ї в умовах дистанційного навчання / Л. В. Задорожна-Княгницька, А. В. Ситник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 77. – С. 93-97. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.77.21 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33324
dc.description.abstract У статті розглянуто зміст співпраці закладу освіти з родинами учнів у межах реалізації дистанційного навчання. Таке партнерство являє собою форму взаємодії, спрямовану на створення комфортного освітнього середовища. Взаємодія між учнями та вчителями в дистанційному навчанні відбувається в межах штучно створеного комунікативного простору. Цей простір передбачає сформовану ситуацію взаємодії, у якій є місце, час і взаємне бажання для спілкування, які спрямовані на досягнення цілей процесу навчання. В умовах дистанційного навчання комунікація більш складна та характеризується специфічними особливостями, оскільки вона породжена необхідністю спільної діяльності, сприйняття та розуміння всіх учасників освітнього процесу у віртуальному просторі. Для організації освітнього процесу сьогодні використовуються такі форми онлайн-комунікації: відео-конференцію, форум, чат, електронну пошту, онлайн-платформи Moodle, Google Classroom, Zoom, Classtime. Вибір дистанційних платформ або відкритих ресурсів дистанційного навчання залежить від підготовленості учасників освітнього процесу до такої діяльності. У зазначеному контексті йдеться не лише про сформованість відповідних компетентностей педагогів, що дають їм змогу ефективно використовувати інструментарій дистанційного навчання, але й достатню обізнаність батьків школярів з особливостями дистанційних освітніх технологій. Авторами розкрито напрями залучення батьків школярів до освітнього процесу в умовах дистанційного навчання, висвітлено етапи партнерської взаємодії: визначення цільових установок; вибір стратегії; розроблення моделі взаємодії закладу освіти й сім’ї; організація діяльності; моніторинг і корекція спільної діяльності. Зроблено висновок, що побудова взаємодії школи та сім’ї в межах дистанційного навчання можлива за умов зміни цільових установок діяльності школи в роботі із сім’єю; організації просвітницької роботи педагогів із сім’ями учнів; підготовки вчителів до забезпечення партнерства із сім’ями в умовах дистанційного навчання; формування мотиваційної готовності педагогів і сімей учнів до процесу взаємодії у формі онлайн-комунікації. ua
dc.description.abstract The article deals with the content of an educational institution co-operation with the families of students in distance learning. This partnership is a form of interaction that aims to create a comfortable educational environment. Interaction between students and teachers in distance learning takes place within an artificially created communicative space. This space provides a formed situation of interaction, in which there is a place, time and mutual desire for communication, which are aimed at achieving the goals of the learning process. In the context of distance learning, communication is more complex and characterized by specific features, since it is generated by the need for joint activities, perception and understanding of all participants in the educational process in the virtual space. The following forms of online communication are used to organize the educational process today: video conferencing, forum, chat, e-mail, online platforms Moodle, Google Classroom, Zoom, Classtime. The choice of distance platforms or open distance learning resources depends on the readiness of participants in the educational process for such activities. In this context, it is not only about the formation of relevant competencies of teachers that allow them to effectively use the tools of distance learning, but also sufficient awareness of parents of students with the peculiarities of distance learning technologies. The authors characterized the directions of attracting parents of schoolchildren to the educational process in the context of distance learning. The authors also revealed the stages of partnership interaction: defining a goal, choosing a strategy, developing a model of interaction between an educational institution and a family; organization of activities; monitoring and correction of joint activities. Consequently, building the interaction between the school and the family in the context of distance learning is possible under the following conditions: changes in the target settings of the school’s activities in working with the family; organization of educational work of the educational institution with the families of students; training teachers to ensure partnerships with parents of schoolchildren in the context of distance learning; formation of motivational readiness of teachers and families of students to interact in the form of online communication. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject педагогіка співпраці ua
dc.subject дистанційне навчання ua
dc.subject партнерство вчителя та батьків школярів ua
dc.subject інструменти дистанційного навчання ua
dc.subject етапи партнерської взаємодії ua
dc.subject cooperation ua
dc.subject distance learning ua
dc.subject partnership between a teacher and schoolchildren’s parents ua
dc.subject distance learning tools ua
dc.subject stages of partnership ua
dc.subject.classification 37.011.35 ua
dc.title Партнерство школи та сім’ї в умовах дистанційного навчання ua
dc.title.alternative Partnership between school and family in the context of distance learning ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу