ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дудіна, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-03T11:40:43Z | |
dc.date.available | 2021-03-03T11:40:43Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Дудіна О. В. Концепція професійної компетентності фахівців у галузі медицини в Китаї / О. В. Дудіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 77. – С. 85-88. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.77.19 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33322 | |
dc.description.abstract | Питання концепції професійної підготовки майбутніх лікарів набуває особливої актуальності в умовах концентрованого підвищення якості медичної освіти та допомоги, що пов’язано з необхідністю ліквідації критичного дефіциту лікарів у час пандемії COVID-19. Адаптація та асиміляція світового передового досвіду Китаєм у вітчизняну систему медичної освіти є цікавим для вивчення дослідниками та педагогами України. У дослідженні виявлено, що професійна компетентність лікаря в університетах Китаю передбачає професійну цінність, професійну поведінку, технологічний процес лікування, управління діагностикою, спілкування та адміністрування командної роботи. Програми підготовки лікарів в університетах КНР розвивають інформаційну та управлінську компетентність фахівців у галузі медицини, яка передбачає вміння пошуку та аналізу медичної інформації з різних баз даних і вміння ефективно застосовувати інформаційні технології для діагностики та навчання пацієнтів (комп’ютерні навички). Встановлено, що професіоналізм є концептуальним поняттям у підготовці магістрів у галузі медицини. Після завершення навчання лікарі в КНР здатні чітко дотримуватися протоколів лікування, нести відповідальність за власні професійні дії, служити людям, любити власну кар’єру. Навчальними програмами підготовки фахівців у галузі медицини в Китаї передбачено розвиток у студентів клінічних навичок і навичок догляду хворих, які передбачають лікування, увагу до безпеки пацієнтів, збір і заповнення важливих даних історії хвороби пацієнтів, вміння заповнювати медичні документи відповідно до технічних вимог. Проаналізувавши праці китайських учених, встановлено зв’язок між компетентністю лікаря та частотою користування медичними послугами з боку пацієнтів. Уряд Китаю контролює якість підготовки фахівців у галузі медицини та оцінює рівень сформованості професійної компетентності студентів-медиків. Китайська модель професійної підготовки майбутніх лікарів, у якій закладено ключове завдання – збереження здоров’я і життя людей, забезпечує якісне медичне обслуговування населення країни. У дослідженні виявлено, що програми підготовки магістрів у галузі медицини в університетах Китаю передбачають розвиток знань, здібностей і мотивації лікарів як індивідуально, так і професійно. Велике значення має післядипломна підготовка лікарів у КНР, а також підвищення фахової кваліфікації медиків. | ua |
dc.description.abstract | The issue of the concept of professional training of future doctors becomes especially relevant in the context of a concentrated improvement in the quality of medical education and care, which is associated with the need to eliminate the critical shortage of doctors during the COVID-19 pandemic. Adaptation and assimilation of world best practices by China into the domestic system of medical education is interesting for researchers and lecturers of Ukraine. The study found that the doctor’s professional competence in Chinese universities includes professional value, professional behavior, technical procedure, diagnostic management, communication, and teamwork administration. The physician training programs in Chinese universities are aimed at developing the information and management competences of medical professionals, which include the ability to search and analyze medical information from various databases and the ability to effectively use information technology to diagnose and educate patients (computer skills). It is established that professionalism is the main concept in training of masters in medicine in China. After graduation, doctors in China are able to follow treatment protocols strictly, take responsibility for their own professional actions, serve people and appreciate their own careers. Medical training programs in China provide for the development of students’ clinical and patient care skills, which include treatment, patient safety, collection and completion of important patient history data, and the ability to complete medical records in accordance with technical requirements. After analyzing the works of Chinese scientists, the relationship was established between the competence of the doctor and the frequency of use of medical services by patients. The Chinese government monitors the quality of training of specialists in medicine and assesses the level of professional competence of medical students. The Chinese model of professional training of future doctors, which has the key task – to preserve the health and lives of people, provides quality medical care to the population. The study found that master’s programs in medicine in Chinese universities involve the development of knowledge, skills and motivation of doctors both individually and professionally. Postgraduate training of doctors in China, as well as professional development of physicians is important. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | ua |
dc.subject | дослідження в галузі медичної освіти | ua |
dc.subject | фахівець у галузі медицини | ua |
dc.subject | професійна компетентність | ua |
dc.subject | забезпечення якості підготовки медиків у Китаї | ua |
dc.subject | модель компетентностей для клінічних лікарів | ua |
dc.subject | research in medical education | ua |
dc.subject | master in medicine | ua |
dc.subject | professional competence | ua |
dc.subject | quality assurance of medical training in China | ua |
dc.subject | competency model of clinical doctors | ua |
dc.subject.classification | 378.22.018.8 | ua |
dc.title | Концепція професійної компетентності фахівців у галузі медицини в Китаї | ua |
dc.title.alternative | The concept of professional competence of masters in medicine in China | ua |
dc.type | Article | ua |