Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

The difficulty of the transition from the entrance exam to the external examination

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Dubinina, N. V.
dc.date.accessioned 2021-03-03T11:38:39Z
dc.date.available 2021-03-03T11:38:39Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Dubinina N. V. The difficulty of the transition from the entrance exam to the external examination / N. V. Dubinina // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 77. – С. 81-84. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.77.18 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33321
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of holding the external independent testing (in foreign languages) for future Masters in Ukraine, which has become the necessity in connection with the increase of the demands to the quality of modern higher education. Today education is one of the most important factors in the sustainable development of society, competitiveness and national security of the state. Socio-economic reality requires from the vocational education system such specialists, who could immediately, without an adaptation period, be able to qualitatively fulfill specific professional duties. The quality of education is becoming a fundamental category of state policy all over the world, the main reference point of international policy in the field of education of UNESCO, the United Nations, and the European Union. In the Bologna process, aimed at creating a common European system of higher education, the quality problems of higher education occupy a major place. The urgency of the problem of conducting external independent evaluation for future masters is due to the unsatisfactory state of training of modern professionals to carry out future professional activities, taking into account the new requirements. As it is known, currently in Ukraine there are more universities than in any other country of the EU, and accordingly, Ukraine has the largest number of specialists with higher education. But does this testify the quality of education of its graduates, who are able to perform professional tasks, using new technologies that are constantly changing and improving? According to the statistics, today the educational level of modern professionals is not satisfactory and needs changes and improvement. The above-mentioned forced the Ministry of Education and Science to review and reform the content of higher education. One of the steps to fulfill this task was the introduction of bachelor’s graduates to take independent tests for further admission to the master’s degree. These are the only professional entrance test (OPET) and the only entrance exam (OEE). The only professional entrance test includes the testing of profiling disciplines. The only entrance exam is a test in a foreign language (English, German, French or Spanish, etc. – according to your choice). If the introduction of external independent assessment of profile components to identify the real level of knowledge, skills, abilities of future masters in order to improve them in the future is quite understandable, then the question arises: why is it necessary to test foreign language skills in order to enter the Master course? Further we will prove the necessity of the external independent testing introduction, its effectiveness, and reveal its role in the educational process of a high school. ua
dc.description.abstract Статтю присвячено проблемі впровадження та проведення зовнішнього незалежного тестування студентів з іноземної мови для вступу до магістратури. Описано реальний стан проблеми навчання іноземної мови у ЗВО, розкрито причини, а також доведено необхідність та ефективність його впровадження в програму сучасної вищої освіти. Актуальність проблеми проведення зовнішнього незалежного оцінювання для майбутніх магістрів зумовлена незадовільним станом підготовки сучасних фахівців до здійснення майбутньої професійної діяльності з врахуванням нових вимог. Як відомо, нині в Україні нараховується більше вишів, ніж у будь-якій іншій країні ЄС, і, відповідно, вона має найбільшу кількість фахівців із вищою освітою. Та чи говорить це про якість освіти її випускників, здатних виконувати професійні завдання з використанням нових технологій, які постійно змінюються та вдосконалюються? Як стверджує статистика, сьогоднішній рівень підготовки сучасних фахівців не є задовільним і потребує змін і вдосконалення. Вищезазначене змусило МОН переглянути та реформувати зміст вищої освіти. Одним із кроків до виконання цього завдання стало запровадження випускниками бакалаврату складання тестів під час подальшого вступу до магістратури. Це Єдине фахове вступне випробування (ЄФВВ) та Єдиний вступний іспит (ЄВІ). ЄФВВ передбачає виконання тестів із профільних дисциплін, ЄВІ – це тестування з іноземної мови (англійської, німецької, французької або іспанської на вибір). Якщо запровадження зовнішнього незалежного оцінювання з профільних компонентів для виявлення реального рівня знань, вмінь, навичок і здібностей майбутніх магістрів із метою їх вдосконалення в майбутньому є цілком зрозумілим, то виникає питання: навіщо для вступу до магістратури необхідно складати тест із виявлення рівня знань з іноземної мови? Метою зовнішнього незалежного оцінювання є: поліпшення рівня суспільної освіти та реалізація конституційних прав України на забезпечення рівного доступу до якості освіти, моніторинг дотримання державного стандарту середньої та вищої освіти й аналіз системи освіти, передбачення її розвитку. Результати зовнішнього незалежного оцінювання вважаються державною атестацією та результатами вступних випробувань до вищих навчальних закладів. Запровадження ЗНО проводиться Українським центром оцінювання якості освіти у співпраці з місцевими органами освіти, регіональним інститутом вищої освіти, навчальними закладами. Система зовнішнього незалежного оцінювання формується в Україні за підтримки міжнародних і суспільних організацій. Нині Україна співпрацює з багатьма країнами ЄС. Відповідно, виникає потреба у вміннях вести переговори із зарубіжними партнерами на професійні та побутові теми. Саме це вимагає належного словникового запасу, лексикограматичних навичок, вмінь вести бесіду (комунікативних навичок) та відсутності “мовленнєвого бар’єру”. Зважаючи на вищезазначене, вважаємо за необхідне вивчення іноземної мови у всіх вишах протягом чотирьох років навчання двічі на тиждень (одне заняття з іноземної мови за професійним спрямуванням, а друге – із загального курсу) з використання нових мультимедійних технологій, а також створення курсів для підготовки до ЗНО на базі вищого навчального закладу, проведення програм з обміну студентів із метою набуття досвіду спілкування з носіями мови як на суспільно-побутові, так і на професійні теми. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject multimedia technologies ua
dc.subject students ua
dc.subject Masters ua
dc.subject Bachelors ua
dc.subject introduction ua
dc.subject training ua
dc.subject education ua
dc.subject external independent evaluation ua
dc.subject higher educational establishment ua
dc.subject мультимедійні технології ua
dc.subject студенти ua
dc.subject магістри ua
dc.subject бакалаври ua
dc.subject впровадження ua
dc.subject підготовка ua
dc.subject освіта ua
dc.subject зовнішнє незалежне оцінювання ua
dc.subject вищий навчальний заклад ua
dc.subject.classification 378.046:811.1/.9 ua
dc.title The difficulty of the transition from the entrance exam to the external examination ua
dc.title.alternative Складність переходу від вступного іспиту до ЗНО ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics