Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Етапи формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики засобами медіаосвітніх технологій

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бурцева, О. Г.
dc.date.accessioned 2021-03-02T13:47:20Z
dc.date.available 2021-03-02T13:47:20Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Бурцева О. Г. Етапи формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики засобами медіаосвітніх технологій / О. Г. Бурцева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 77. – С. 32-37. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.77.07 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33299
dc.description.abstract Сучасний освітній простір неможливо уявити без використання інтернет-технологій, електронних освітніх ресурсів, які сприяють формуванню якостей, необхідних здобувачеві освіти в інформаційно-освітньому середовищі. Великий вплив на навчання підлітків і молоді в інформаційному середовищі мають медіа, від латинського «media» (засіб), нині цей термін вживається як аналог ЗМК – засоби масової комунікації. Масові медіаосвітні технології дедалі частіше й частіше беруть на себе навчальні просвітницькі функції. Вони є своєрідною «паралельною школою» для учнів, впливаючи як позитивно, так і негативно. Ось чому формування інформаційної компетентності майбутніх учителів засобами медіаосвітніх технологій сьогодні затребуване, як ніколи в освітній діяльності університетів. Це передбачає зовсім інший підхід педагога до передачі знань. Педагог, використовуючи електронні освітні ресурси нового покоління, технологічні прийоми медіаосвіти, зможе вибудувати урок, заняття в активному, інтерактивному режимі. Водночас форма навчального заняття істотно змінюється. Медіаосвітня технологія ґрунтується на використанні вчителем сучасної комп’ютерної техніки, вибудовує таку взаємодію, яка не тільки підготує підростаюче покоління до критичного сприйняття інформації, але й сприятиме розвитку інформаційної та медіакомпетентності особистості в інформаційному середовищі. З огляду на це особливої актуальності набуває проблема формування в учителів не лише сучасної системи методичних теоретичних знань і вмінь, але й готовності їхнього ефективного застосовування під час педагогічної діяльності, подолання тих ускладнень, які виникають під час практичного використання цих знань у професійній сфері. Незважаючи на активізацію наукових досліджень із цієї проблеми, деякі питання, пов’язані з теоретичним узагальненням процесів формування та розвитку професійних компетентностей учителів математики, залишаються нерозв’язаними. Одним з особливо важливих питань для вищих навчальних закладів є проблема пошуку ефективних шляхів для формування професійної компетентності майбутнього вчителя, що є особливо важливою для вищих навчальних закладів. ua
dc.description.abstract It is unfortunate to see a modern space without a visitor to Internet technologies, electronic educational resources, which take the form of the qualities, the necessary information in the information and educational middle. Great influx on the new generation of children and young people in the information middle of the media, as the Latin «media» (means), in Danish term it is used as an analogue of ZMK – in the mass community. Massive media-related technologies all and more often take on the primary educational functions. Smell є a kind «parallel school» for scholars, pouring in both positively and negatively. The main aim is to formulate the information competence of the future teachers by means of the media-related technologies that are required for the present, such as never in the educational activity of the university. The process of transferring the knowledge is the first step of the teacher before the transfer of knowledge. The teacher, using electronic educational resources of the new generation, technological techniques and media awareness, can build a lesson, busy in an active, interactive mode. At the same time, the form of initial employment is changing rapidly. Information technology is used to learn on the occasion of the visitor of the current computer technology, in the form of vibrations in such a way, as it is necessary to keep pace with the generation of not only a critical form of development, information In connection with this particular relevance, the problem of formulating in teachers is not without the current system and methodical theoretical knowledge, but rather the readiness of effective effective stagnation in the course of pedagogical activity, the preparation of a quiet difficult day Unimportant to the activization of scientific advances from the whole problem, the food is linked from the theoretical process of formulating and developing the professional competences of mathematics readers, to become unrelated. One of the especially important food for other chief pawns is the problem of the joke of effective nobles for the formation of the professional competence of the may butt teacher є especially important for other chief pledges. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject медіаосвіта ua
dc.subject медіаосвітні технології ua
dc.subject підготовка майбутнього вчителя математики ua
dc.subject етапи формування інформаційної компетентності ua
dc.subject процес підготовки вчителів математики ua
dc.subject компоненти інформаційної компетентності ua
dc.subject освітній процес ua
dc.subject технічні засоби навчання ua
dc.subject media awareness ua
dc.subject media technologies ua
dc.subject training of a potential mathematics teacher ua
dc.subject stages of the formation of information competence ua
dc.subject process of training teachers in mathematics ua
dc.subject components of information competence ua
dc.subject educational process ua
dc.subject technology ua
dc.subject.classification 37.378.372.851 ua
dc.title Етапи формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики засобами медіаосвітніх технологій ua
dc.title.alternative Stages of formation of information competence of future mathematics teachers by means of media educational technologies ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics