Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості тьюторського супроводу соціального розвитку молодших школярів у приватній школі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Альохін, М. М.
dc.date.accessioned 2021-02-19T08:53:04Z
dc.date.available 2021-02-19T08:53:04Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Альохін М. М. Особливості тьюторського супроводу соціального розвитку молодших школярів у приватній школі / М. М. Альохін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 77. – С. 14-18. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.77.03 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33260
dc.description.abstract У статті розглядаються змістові компоненти авторської технології тьюторського супроводу соціального розвитку молодших школярів, розробленої для приватних закладів середньої освіти командою приватної школи «КМДШ». З досвіду науково-практичної діяльності автор класифікує тьюторський супровід учнів початкової ланки на операційний, який полягає в адмініструванні освітньо-формаційного процесу, та розвивальний, до якого належать навчальнонауковий тьюторський супровід і тьюторський супровід соціального зростання. Наводяться вичерпні деталізовані задачі кожного із видів соціально-педагогічного наставництва над молодшими школярами. За результатами експериментальної роботи автор наводить основні завдання тьюторського супроводу соціального розвитку молодших школярів у приватній школі: створення у класі формувального збагачувального виховного середовища; забезпечення успішної соціалізації; формування компетентностей тьюторанта, модерація та гармонізація міжособистісних відносин тьюторантів; запобігання і протидія виявам асоціальної поведінки у класі. Автор доходить висновку, що широтою охоплення тьюторський супровід соціального розвитку поділяється на груповий та індивідуальний. У статті обговорюються дієві інструменти тьюторського супроводу молодших школярів: смарт-альбом особистісного зростання та поведінковий контракт. Призначенням авторського смарт-альбому є дидактичний супровід авторських курсів «Я-особистість» у 1-2 класах та «Я-особистість» (за методикою Edutainment) у 1 класі; трекінг сформованості компетентностей ціннісно-компетентнісної моделі здобувача освіти «КМДШ»; візуалізація індивідуального тьюторського супроводу молодшого школяра; креативна організація цікавого та розвивального дозвілля молодших школярів. Автор описує методику здійснення трекінгу особистісного зростання завдяки авторському дидактичному інструменту, визначає переваги його застосування. ua
dc.description.abstract The article considers the content components of the author’s technology of tutoring the social development of primary school children, developed for private secondary schools by the team of the private school «KMDS». From the experience of scientific and practical activities, the author classifies tutoring of primary school students into operational, which consists in the administration of the educational and educational process, and developmental, which includes educational and scientific tutoring and tutoring of social growth. Exhaustively detailed tasks of each type of social and pedagogical mentoring of junior schoolchildren are given. According to the results of experimental work, the author cites the main tasks of tutoring the social development of primary school students in a private school: the creation of a formative enriching educational environment in the classroom; ensuring successful socialization; formation of tutor competencies, moderation and harmonization of their interpersonal relations of tutors; prevention and counteraction to manifestations of antisocial behavior in the classroom. The author summarizes that the breadth of coverage of tutoring social development is divided into group and individual. The article discusses effective tools for tutoring younger students – a smart album of personal growth and behavioral contract. The purpose of the author’s smart album is didactic support of the author’s courses «I am a person» in grades 1-2 and «I am a person» (according to the method of Edutainment) in grade 1; tracking the formation of competencies of the value-competence model of the student «KMDS»; visualization of individual tutoring of a junior student; creative organization of interesting and developing leisure of junior schoolchildren. The author describes the method of tracking personal growth through the author’s didactic tool, determines the benefits of its use. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject молодші школярі ua
dc.subject приватна школа ua
dc.subject соціальний розвиток ua
dc.subject тьютор ua
dc.subject тьюторський супровід ua
dc.subject primary school children ua
dc.subject private educational institution ua
dc.subject social development ua
dc.subject tutor ua
dc.subject tutoring ua
dc.subject.classification 374.33:376.562 ua
dc.title Особливості тьюторського супроводу соціального розвитку молодших школярів у приватній школі ua
dc.title.alternative Features of tutor support of social development of private primary school students ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics