Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Актуальні питання професійної підготовки фахівців із соціальної роботи в умовах дистанційності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Абакумова, О. О.
dc.contributor.author Бабіна, С. І.
dc.date.accessioned 2021-02-19T08:38:14Z
dc.date.available 2021-02-19T08:38:14Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Абакумова О. О. Актуальні питання професійної підготовки фахівців із соціальної роботи в умовах дистанційності / О. О. Абакумова, С. І. Бабіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 77. – С. 5-8. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.77.01 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33258
dc.description.abstract У статті окреслено актуальні питання професійної підготовки фахівців із соціальної роботи в умовах вимушеного дистанційного освітнього процесу, а також запропоновано ефективні підходи для забезпечення якісної фахової підготовки на відстані. Розглянуто питання дидактичної якості електронних інформаційних освітніх ресурсів для дистанційного навчання. Зазначено, що підготовка спеціалістів соціальної сфери має свої особливості, пов’язані з прикладним характером майбутньої професійної діяльності, специфікою професійних завдань і функцій, набуттям професійно-важливих якостей. Тому для становлення фахових компетентностей майбутніх соціальних працівників вирішальне значення має практико-орієнтований навчальний процес. Підкреслено, що головною домінантою навчання має бути не обмін інформацією, а освітня взаємодія та спілкування у процесі продуктивної і комунікативної діяльності учасників освітнього процесу, що забезпечується сучасними засобами телекомунікацій. Обґрунтовано, що у поєднанні з традиційними педагогічними методами в контексті дистанційного навчання важливі інтерактивні методи, за яких уможливлюється взаємне навчання та співпраця. Окремо зауважено, що дистанційний освітній процес забезпечується не лише міжособистісними комунікаціями: викладачі та студенти взаємодіють також із засобами навчання, з контентом, інтерфейсом, зовнішніми мережевими ресурсами, сервісами. Тому в умовах дистанційності зоною відповідальності за якісну організацію фахової підготовки стає цифрова компетентність учасників освітнього процесу та їхня готовність до взаємодії на відстані. Зроблено висновок про те, що для організації підготовки фахівців із соціальної роботи в умовах дистанційності без втрати якості чимало питань потребують технічного, методичного, організаційного доопрацювання. ua
dc.description.abstract In this article gives an outline of topical issues of professional training of specialists in social work in the conditions of distance educational process, as well as offers effective and efficient approaches to ensure quality professional training at a distance. Issues of didactic quality of electronic information-educational resources for distance learning are considered. It is noted, that the training of specialists in the social sphere has its own features, related to the applicable nature of future professional activity, the specifics of professional tasks and functions, the acquisition of professionally important qualities. Therefore, a practice-oriented educational process is crucial for the formation of professional competencies of future social workers. It is noted, that the main dominant of learning should not be the exchange of information, but educational interaction and communication of participants of this process, that provides with state-of-the-art telecommunication technologies. It is substantiated, that in coupling and combination with traditional pedagogical methods in the context of distance learning, interactive teaching methods are important, since mutual learning and cooperation is possible. It is separately noted, that the distance educational process is provided not only by interpersonal communications: teachers and students also interact with learning tools, with content, interface, external network resources, and services. At the same time, it is emphasized, that in the conditions of distance the area of responsibility for the quality organization of professional training on the one hand becomes the digital competence of the participants of the educational process, and on the other – their willingness to interact at a distance. It is concluded, that for the organization of training of specialists in social work in the conditions of remotability without loss of quality, a lot of technical, methodical and organizational issues need for completion. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject соціальна робота ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject дистанційне навчання ua
dc.subject дистанційність ua
dc.subject освітня взаємодія ua
dc.subject спілкування ua
dc.subject інтерактивні методи ua
dc.subject діалог ua
dc.subject social work ua
dc.subject professional training ua
dc.subject distance learning ua
dc.subject remotability ua
dc.subject educational interaction ua
dc.subject communication ua
dc.subject interactive methods ua
dc.subject dialogue ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Актуальні питання професійної підготовки фахівців із соціальної роботи в умовах дистанційності ua
dc.title.alternative Current issues of professional training of social work specialists in conditions of remotability ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу