У статті механізми системного мислення особистості аналізується в контексті вчення про мислення людини на основі відповідних операцій, зокрема таких, як аналіз-синтез, абстрагування-узагальнення; аргументується, що в межах соціальної концепції інформаційної структури особистості відтворюється ланцюг перетворень за допомогою системи функціональних органів та внутрішньоособистих механізмів; системність мислення обґрунтовується як додаткова синтетична умова реалізації системного аналізу в рамках пропонованої моделі механізмів системного мислення, що базується на засадах і технологіях формування відповідної компетенції в процесі підготовки фахівців соціально-управлінського профілю.
В статье механизмы системного мышления личности анализируется в контексте учения о мышлении человека на основе соответствующих операций, таких, как тест-синтез, абстрагирование-обобщения; аргументируется, что в рамках социальной концепции информационной структуры личности воспроизводится цепь преобразований с помощью системы функциональных органов и внутриличностных механизмов; системность мышления обосновывается как дополнительная синтетическая условие реализации системного анализа в рамках предлагаемой модели механизмов системного мышления, основанный на принципах и технологиях формирования соответствующей компетенции в процессе подготовки специалистов социально-управленческого профиля.
The mechanisms of personal systemic thinking under the context of the doctrine of human thinking on the basis of relevant operations, such as test synthesis, abstraction-generalizations are analyzed in the article. Argued that in the framework of the social concept of the informational structure of the personality, a chain of transformations is reproduced due to the help by a system of functional organs and internal mechanisms. The systemic thinking is proved as an additional synthetic condition for the implementation of system analysis within the framework of the proposed model of mechanisms of systemic thinking, which is based on the principles and technologies of formation of the corresponding competence in the process of the professional training of the specialists in social and managerial domain.