Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чепуренко, Янна Олексіївна
dc.date.accessioned 2021-02-16T13:47:02Z
dc.date.available 2021-02-16T13:47:02Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Чепуренко Я. Системний підхід до консалтингової діяльності в освіті / Я. Чепуренко // Системний аналіз в управлінні освітою : міжгалузеві дослідження : збірник наукових праць / МОН України, НПУ імені М. П. Драгоманова ; Гол. ред. колегії В. П. Бех. – Київ : Ореол-Сервіс, 2020. - Вип 1. - С. 134-139. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33225
dc.description.abstract Проаналізовано поняття «система», «системний підхід», принципи системного підходу; подані характерні ознаки системних об’єктів. Визначено риси системного підходу, які характерні при визначенні системних властивостей консалтингу та консалтингової діяльності в освіті. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Ореол-Сервіс ua
dc.subject система ua
dc.subject системний підхід ua
dc.subject характерні ознаки системного підходу ua
dc.subject консалтинг ua
dc.subject консалтингова діяльність в освіті ua
dc.title Системний підхід до консалтингової діяльності в освіті ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу