Дем’яненко, Наталія Миколаївна; Чаграк, Н. І.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018)
У час стрімкого технічного, технологічного та економічного розвитку багатьох країн світу з одночасним процесом демографічного старіння суспільства освіта людей похилого / третього віку* (старших дорослих – у США) стала ...
Данилова, Галина Степанівна(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018)
У статті визначаються сучасні шляхи до формування деонтологогічної компетентності майбутніх викладачів правознавства, в основу яких покладено підвищення рівня професійної підготовки викладачів та їх етико-деонтологічного ...
Геращенко, Віта Володимирівна(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018)
У статті визначаються сучасні шляхи до формування деонтологогічної компетентності майбутніх викладачів правознавства, в основу яких покладено підвищення рівня професійної підготовки викладачів та їх етико-деонтологічного ...
Булда, Анатолій Андрійович(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018)
У статті актуалізуються і уточнюються визначення поняття «інтернаціоналізація педагогічної освіти» як важливого фактора в системі професійної підготовки вчителя. Окреслено головні тенденції інтернаціоналізації педагогічної ...
Бенера, Валентина Єфремівна(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018)
Уведення майбутнього фахівця у широку міжнародну взаємодію європейського освітнього простору обумовлює необхідність використання сучасних технологій організації самостійної роботи майбутніх фахівців. У статті актуалізовано ...
Акініна, Наталія Леонідівна(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018)
У статті розкрито основні аспекти діяльності тьютора на прикладі тьюторської діяльності у вищих школах Великобританії, США, Ірландії, Франції та Німеччини.
Швець, Тетяна Едуардівна(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018)
У статті актуалізовано необхідність впровадження освітніх практик індивідуалізації, які відповідають викликам часу, сприяють подоланню суперечності між вимогами сучасності до особистості та традиційними освітніми практиками. ...
Дем’яненко, Наталія Миколаївна(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018)
Обгрунтовано значення професії «педагог-тьютор» у забезпеченні особистісно- соціального розвитку національної освіти. Тьюторський супровід трактовано як педагогічну діяльність з індивідуалізації освітнього процесу, яка ...