У статті здійснено аналіз сучасних підходів щодо розвитку координації у дітей молодшого шкільного віку. На думку більшості науковців, молодший шкільний вік є сенситивним для формування та удосконалення координації. Тому, було проаналізовано навчальну програму з фізичної культури для дітей 1-4 класів на предмет засобів розвитку координації. В ході дослідження, було проведено анкетування серед фахівців з фізичної культури. Отримані відповіді респондентів вказують на наступне: - розвитку координації варто приділяти особливу увагу, у період молодшого шкільного віку; - на практиці фахівці використовують багато різноманітних засобів для розвитку координації; - вправи для розвитку здатності диференціювати просторові та часові характеристики рухів майже не використовуються, проте можуть зробити заняття цікавішими та ефективнішими. В результаті, було виявлено певні відмінності між методологією розвитку координації, описаною в програмі, та результатами опитування. Доведено необхідність удосконалення методів та засобів розвитку координації на заняттях з фізичної культури, зокрема, звернувши увагу, на здатність диференціювати просторові та часові характеристики рухів.
The article analyzes modern approaches to the development of children of primary school age coordination. According to most scientists, the younger school-age is sensitive to the formation and improvement of coordination. Therefore, the physical education curriculum for children in grades 1-4 was analyzed for coordination tools. А questionnaire was conducted among a physical culture specialists on during the research. The answers received by the respondents indicate the following: - the development of coordination should be given special attention during the primary school age; - in practice, specialists use many different means to develop coordination; - exercises to develop the ability to differentiate the spatial and temporal characteristics of movements are almost never used but can make classes more interesting and effective. As a result, some differences were found between the coordination development methodology described in the program and the survey results. The need to improve the methods and means of developing coordination in physical education classes, in particular, paying attention to the ability to differentiate the spatial and temporal characteristics of movements, was proved.