Метою роботи було вивчення динаміки стану фізичної підготовленості студентів 17-18 років напряму «Туризм» під час міжсезонного етапу. До тестування фізичної підготовленості було залучено 100 студентів університету (48 чоловіків та 52 жінки). Половина учасників навчалася у Львівському національному університеті ім. І. Франка, а інша половина – у Львівському державному університеті фізичної культури ім. І. Боберського. Щомісячне тестування проводилось сім разів із вересня по березень за допомогою комплексного тесту Контрекс – 2. Лінійна регресія була використана з метою вивчення тенденцій розвитку фізичної підготовленості під час міжсезонного етапу. Було використано два способи ANOVA для визначення відмінностей між показниками. Односторонню ANOVA з повторними вимірами використовували для оцінки результатів повторного тестування надійності (ICC = 0,094). Значна кількість студентів з університету спорту над студентами з класичного університету була помічена упродовж семи місяців підготовчого етапу (17,6%, р <0,001), що відіграє важливу роль для управління спортом та спортивно- оздоровчого туризму. Незважаючи на цю абсолютну різницю, динаміка цих результатів була досить схожою в цих двох університетах (61,3%).
The research aimed to study dynamics of the physical fitness status in students of the “Tourism” specialized field during a trans-season stage. Totally 100 university students studying “Tourism” as a business service were involved into the physical fitness testing (48 males and 52 females). A half of the participants studied in the Classic University and another half − in the Sport University. Monthly testing was conducted seven times from September to March using a complex test Kontreks–2. The scoring system consists of eleven indicators: five of them are biomedical: age, body weight, blood pressure, heart rate, reducing pulse; a six – motor: flexibility, speed, dynamic power, power, speed and overall endurance. Linear regression was used with a purpose to study trends of the physical fitness during the trans-season stage.
Two-ways ANOVA was used to determine differences between samples. One-way ANOVA with repeated measures was used to evaluate test-retest reliability (ICC=0.094). A significant superiority of students from the Sport University vs. Classic University was noticed during the seven months preparation stage (17.6%, p<0.001) that is important in managing of the sport and healthy active tourism. Despite of this absolute difference, dynamics of these results was rather similar in these two universities (61.3%).