У статті зроблено теоретичний аналіз і розкрито особливості модернізації фізичного виховання студенток шляхом пошуку дієвої технології навчання і виховання засобами хореографії. Виявлено зацікавленість науковців у вирішенні проблеми інтеграції хореографії у фізичне виховання, одтак необхідно відмітити недостатність науково-методичних розробок у даному напрямку. Запропоновано використовувати хореографію у фізичному вихованні студенток на основі інтегрального підходу, який спрямований на мотиваційно-ціннісне ставлення до фізкультурно-спортивної діяльності, орієнтацію на фізичне вдосконалення, оволодіння системою знань, умінь і навичок з фізичної культури та хореографії. Результати досліджень показали суттєві зміни у показниках фізичної підготовленості, фізичного здоров’я, теоретичної підготовленості, які відбулися протягом педагогічного експерименту. Доведено, що танцювальний рух є ефективним засобом тренування людського тіла і може ефективно використовуватися в сучасних дієвих технологіях навчання і виховання, які комплексно вирішують проблеми фізичного та інтелектуального розвитку студенток, задоволення потреби у руховій активності, формування стійкої мотивації до занять фізичною культурою.
В статье сделан теоретический анализ и раскрыты особенности модернизации физического воспитания студенток путем поиска действенной технологии обучения и воспитания средствами хореографии. Выявлено заинтересованность ученых в решении проблемы интеграции хореографии в физическое воспитание, поэтому необходимо отметить недостаточность научно-методических разработок в данном направлении. Предложено использовать хореографию в физическом воспитании студенток на основе интегрального подхода, который направлен на мотивационно-ценностное отношение к физкультурно-спортивной деятельности, ориентацию на физическое совершенствование, овладение системой знаний, умений и навыков по физической культуре и хореографии. Результаты исследований показали существенные изменения в показателях физической подготовленности, физического здоровья, теоретической подготовленности, которые произошли в педагогического эксперимента. Доказано, что танцевальное движение является эффективным средством тренировки человеческого тела и может эффективно использоваться в современных действенных технологиях обучения и воспитания, комплексно решают проблемы физического и интеллектуального развития студенток, удовлетворения потребности в двигательной активности, формирование устойчивой мотивации к занятиям физической культурой.
To uncover the peculiarities of modernizing the physical education of students through the search for an effective technology of education and education by means of choreography on the basis of an integrated approach. The interest of scientists in solving the problem of integration of choreography in physical education has been revealed, but one should note the lack of scientific methodological developments in this direction. It is suggested to use choreography in the physical education of students on the basis of an integrated approach, which is aimed at motivational-value attitude to physical education and sports activities, orientation to physical perfection, mastering of the system of knowledge, skills and abilities from physical culture and choreography. The results of the research showed significant changes in the indicators of physical preparedness, physical health, theoretical preparedness, which occurred during the pedagogical experiment. It is proved that dance movement is an effective means of training the human body and can be effectively used in modern effective teaching and learning technologies that solve the problems of physical and intellectual development of students, meet the need for motor activity, and form a sustainable motivation to engage in physical education.