Описується, як за допомогою комп’ютерних технологій можна розв’язати питання оцінювання студентів, як
швидко та зручно можна провести тестовий контроль студентів із хімічних дисциплін майбутніх спеціалістів. Описуються детально всі функції оцінювання навчальної діяльності студентів, а саме: виховна, розвивальна, навчальна,
діагностична, стимулювальна, коригувальна, прогностична, контрольна.
За допомогою цих функцій викладач може виявити прогалини в навчальному процесі та працювати над їх усуненням і лише
потім рухатися далі. Викладач же зобов’язаний допомогти студентам усвідомити якість і результативність навчальної
діяльності, що психологічно стимулює студента до активної пізнавальної діяльності. Саме викладач своїми діями стимулює
майбутнього фахівця до розвитку психічних властивостей. Оцінювання результатів навчальної діяльності студента допомагає викладачу скоригувати, поліпшити свою навчальну роботу. Детально розглядається метод оцінювання лабораторних
робіт, тому що оцінювання ходу і результатів виконання лабораторних робіт досить складний і довготривалий процес. Наведено схему підвищення мотивації студентів до систематичної активної роботи впродовж семестру, зокрема, під час виконання й захисту лабораторних робіт застосовується накопичувальна система оцінки знань студентів під час поточного контролю. Наведено, як можна застосовувати на заняттях комп’ютерні технології для підготовки до лабораторної роботи та для
оцінювання окремих етапів її виконання. Саме використання інформаційних комп’ютерних технологій дає змогу студентові
розвинути саморефлексію, яка є важливою рисою для сучасного фахівця. За допомогою використання новітніх технологій
викладач може відкоригувати самооцінку у студентові, якщо на тестовому етапі студент себе переоцінив чи недооцінив.
Впровадження в практику сучасних інформаційних засобів є одним із важливих аспектів у формуванні системи
хімічного експерименту і стратегічних завдань сучасної системи підготовки майбутніх спеціалістів.
The article describes how computer technology can be used to solve the problem of student assessment, how quickly and conveniently
it is possible to conduct a test control of students in chemical disciplines of future specialists. It describes in detail all
the functions of assessing the educational activities of students, namely, educational, developmental, educational, diagnostic,
stimulating, corrective, prognostic, control. With these functions, the teacher can identify gaps in the learning process and work
to address them and only then move on. The teacher is obliged to help students realize the quality and effectiveness of educational
activities, which psychologically stimulates the student to active cognitive activity. It is the teacher whose actions stimulate
the future specialist to develop mental properties. Assessment of student learning outcomes helps the teacher to adjust,
improve their learning. The method of laboratory work evaluation is considered in detail, because the evaluation of the progress
and results of laboratory work is quite complex and long. The scheme of increase of motivation of students to systematic active
work during a semester is resulted, in particular, during performance and protection of laboratory works the accumulative system
of an estimation of knowledge of students during the current control is applied. This shows how computer technology can
be used in the classroom to prepare for laboratory work and to evaluate the individual stages of its implementation. It is the use
of computer information technology that allows the student to develop self-reflection, which is an important feature for a modern
specialist. With the use of the latest technologies, the teacher can adjust the student's self-esteem, if at the test stage the student
overestimated or underestimated himself. The introduction into practice of modern information tools is one of the important
aspects in the formation of the system of chemical experiment and strategic objectives of the modern system of training future
specialists.