Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Оздоровлення та реабілітація дітей засобами плавання та водного середовища

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хотієнко, С. В.
dc.date.accessioned 2021-01-26T13:11:38Z
dc.date.available 2021-01-26T13:11:38Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Хотієнко, С. В. Оздоровлення та реабілітація дітей засобами плавання та водного середовища / С. В., Хотієнко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 3К (123). - С. 455-459. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32977
dc.description.abstract У роботі представлено огляд, що присвячений впливу плавання на формування здоров'я дітей. Визначені вагомі потенційні можливості організму дитини при перебуванні у воді, які поєднують в собі можливість гармонійного розвитку, виражену оздоровчу спрямованість і емоційну привабливість водного середовища. Плавання входить у програму фізичного виховання дітей як один із найважливіших засобів фізичного розвитку. Наведені приклади з історії про цілющі властивості води та докази сучасних вчених щодо її використання у фізіотерапії та лікуванні багатьох захворювань. Представлено вплив фізичних вправ у воді на вдосконалення функції різних систем та органів з урахуванням анатомо-фізіологічних особливостей дітей. Так, наприклад, у них тренуються серцево-судинна і дихальна системи, зростає життєва ємність легень, гнучкість і м'язова сила, підвищується витривалість, знижується збудливість і дратівливість, поліпшується сон та апетит. У статті також розглядається проблема навчання плаванню дітей з обмеженими можливостями. ua
dc.description.abstract В работе представлен обзор, посвященный влиянию плавания на формирование здоровья детей. Определены весомые потенциальные возможности организма ребенка пребывания в воде, которые совмещают в себе возможность гармоничного развития, выраженную оздоровительную направленность и эмоциональную привлекательность водной среды. Плавание входит в программу физического воспитания детей как одно из важнейших средств физического развития. Приведены примеры из истории по поводу целебных свойств воды и доказательства современных ученых по поводу её использования в физиотерапии и лечении многих заболеваний. Представлено влияние физических упражнений в воде на совершенствование функций различных систем и органов с учетом анатомо-физиологических особенностей детей. У них тренируются сердечно-сосудистая и дыхательная системы, растет жизненная емкость легких, гибкость и мышечная сила, повышается выносливость, снижается возбудимость и раздражительность, улучшается сон и аппетит. В статье также рассматривается проблема обучения плаванию детей с ограниченными возможностями. ua
dc.description.abstract In work is submitted the review devoted to the swimming’s influence on formation of children’s health. There are few powerful potential opportunities of a child’s organism by staying in water which are defined, such as a possibility of harmonious development, the expressed orientation to the improving and emotional appeal to the water. Being one of the most important means of physical development, swimming is included into the program of children’s physical training. Examples are given as well as from the history of healing properties of water, as from the evidence of modern scientists using it in physiotherapy and treatment of many diseases. There is presented the influence of physical exercises in water on improvement of function of various systems and organs taking into account anatomical and physiological features of children. Such excercises train cardiovascular and respiratory systems, increase life capacity of lungs, flexibility and muscle strength, increase endurance, reduce excitability and irritability, improve sleeping and appetite. The article deals with the problem of learning how to swim by children with disabilities. Timely assessment of the state of health of children and functional capabilities of the body facilitates the preparation and implementation of individual and group preventive programs, including wellness swimming. Swimming activities create conditions for the restoration of motor functions after injuries and prevent their negative consequences. Swimming increase the resistance of the child 's body to the influence of temperature fluctuations, is a prevention of cold. Positive influence of occupations in water is observed in physical deviations: disorders of posture, hearing, scoliosis, diseases of respiratory, cardiovascular systems, lesions of musculoskeletal system, deviations in mental development, consequences of diseases and lesions after injuries and amputations. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject плавання ua
dc.subject діти ua
dc.subject оздоровчі заходи ua
dc.subject здоров'я ua
dc.subject реабілітація ua
dc.subject плавание ua
dc.subject дети ua
dc.subject оздоровительные мероприятия ua
dc.subject здоровье ua
dc.subject реабилитация ua
dc.subject swimming ua
dc.subject children ua
dc.subject recreational events ua
dc.subject health ua
dc.subject rehabilitation ua
dc.subject.classification 797.21:615.825] – 053.5 ua
dc.title Оздоровлення та реабілітація дітей засобами плавання та водного середовища ua
dc.title.alternative Оздоровление и реабилитация детей методами плавания и водной среды ua
dc.title.alternative Recovery and rehabilitation of children by swimming and aquatic methods ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу