Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Спеціальна технічна підготовка гімнасток 8-10 років на етапі попередньої базової підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сорока, В. А.
dc.contributor.author Сорока, О. І.
dc.date.accessioned 2021-01-26T08:22:12Z
dc.date.available 2021-01-26T08:22:12Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Сорока, В. А. Спеціальна технічна підготовка гімнасток 8-10 років на етапі попередньої базової підготовки / В. А. Сорока, О. І. Сорока // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 3К (123). - С. 412-419. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32960
dc.description.abstract Робота присвячена пошуку засобів спеціальної технічної підготовки на розвиток вестибулярної стійкості гімнасток на етапі попередньої базової підготовки. Мета дослідження – експериментально обґрунтувати програму розвитку вестибулярної стійкості гімнастів 8-10 років засобами спеціальної технічної підготовки.В результаті досліджень було визначено: вихідний рівень розвитку координаційних здібностей; визначено рівень психоемоційної стійкості та рівень спеціальної технічної підготовленості (тести акробатичної підготовки). На підставі вивчення питання була складена програма розвитку вестибулярної стійкості, яка складається з чотирьох, відносно самостійних комплексів вправ, що враховують специфіку рухової діяльності. В наслідок впровадження програми в навчально-тренувальний процес: підвищився рівень вестибулярної стійкості (за стандартними пробами); зменшився відсоток гімнасток з високим рівнем психоемоційної стійкості; підвищився рівень технічної підготовленості. ua
dc.description.abstract Работа посвящена поиску средств специальной технической подготовки на развитие вестибулярной устойчивости гимнасток на этапе предварительной базовой подготовки. Цель исследования – экспериментально обосновать программу развития вестибулярной устойчивости гимнастов 8-10 лет средствами специальной технической подготовки. В результате исследований было определено: исходный уровень развития координационных способностей; определен уровень психоэмоциональной устойчивости и уровень специальной технической подготовленности (тесты акробатической подготовки). На основании изучения вопроса была составлена программа развития вестибулярной устойчивости, которая состоит из четырех относительно самостоятельных комплексов упражнений, учитывающих специфику двигательной деятельности. В результате внедрения программы в учебно-тренировочный процесс: повысился уровень вестибулярной устойчивости (по стандартным пробами); уменьшился процент гимнасток с высоким уровнем психоэмоционального устойчивости; повысился уровень технической подготовленности. ua
dc.description.abstract The work is devoted to finding the means of special technical training for the development of vestibular stability of gymnasts at the stage of preliminary basic training. The purpose of the study is to experimentally substantiate the program of development of vestibular stability of gymnasts for 8-10 years by means of special technical training. Objectives of the study: to investigate the level of vestibular and psycho-emotional stability of gymnasts 8-10 years; to develop the program of development of vestibular stability of gymnasts of 8-10 years with the use of means of special technical training; to experimentally investigate the methodological validity of the developed program. As a result of the researches it was determined: initial level of development of coordination abilities; the level of psycho-emotional stability and the level of special technical readiness (tests of acrobatic training) were determined. Based on the study of the problem, a program for the development of vestibular stability, consisting of four, relatively independent sets of exercises, taking into account the specificity of motor activity: a) a set of exercises in equilibrium on a limited plane of support (gymnastic h = 30 cm) - performed choreographic exercises and at an arbitrary pace; b) a complex of exercises with rotation forward - the skill of landing, transition after rotation forward is formed; c) a set of exercises with backward rotation - exercises are performed from a place and "from the tempo" (the skill of rational distribution of equilibrium depending on the solved tasks of performance of an exercise - "to the board", "to the transition" is formed); d) a set of rotational exercises in the longitudinal plane, with combined rotation. As a result of the program's introduction into the training process: the level of vestibular stability has increased (according to standard tests); decreased percentage of gymnasts with high level of psycho-emotional stability; the level of technical readiness has increased. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject спортивна гімнастика ua
dc.subject психоемоційна стійкість ua
dc.subject спеціальна технічна підготовка ua
dc.subject спортивная гимнастика ua
dc.subject психоэмоциональная устойчивость ua
dc.subject специальная техническая подготовка ua
dc.subject sports gymnastics ua
dc.subject psycho-emotional stability ua
dc.subject special technical training ua
dc.subject.classification 796.41.091.2 ua
dc.title Спеціальна технічна підготовка гімнасток 8-10 років на етапі попередньої базової підготовки ua
dc.title.alternative Специальная техническая подготовка гимнасток 8-10 лет на этапе предварительной базовой подготовки ua
dc.title.alternative Special technical preparation of 8-10 years gymnastics at the pre-basic preparation stage ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу