Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Ключові компетентності старшокласників: організація здорового способу життя

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Піддячий, М. І.
dc.date.accessioned 2021-01-20T11:41:39Z
dc.date.available 2021-01-20T11:41:39Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Піддячий, М. І. Ключові компетентності старшокласників : організація здорового способу життя / М. І. Піддячий // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 3К (123). - С. 315-319. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32901
dc.description.abstract Гармонізованість психологічної сфери старшокласників залежить від системного підходу до розбудови життєвого простору, розуміння ними природи і сутності людини, яка проявляється у процесі еволюційних змін її станів на етапах вікового розвитку. У процесі організації здорового способу життя старшокласники мають навчитися розробляти індивідуальний план розвитку на основі знань про: особливості роботи внутрішніх органів; загальні принципи та рекомендовані схеми харчування; комплекс допустимих психофізіологічних навантажень; систему оздоровчо-профілактичних заходів тощо. Процес організації здорового способу життя старшокласників спрямований на розвиток здоров’язбережувальної компетентності. Динаміка результативної складової процесу забезпечується за рахунок стратегії життя засобом реалізації змісту освіти: основ здоров’я – здоров’я людини, безпека життєдіяльності, фізична складова здоров’я, соціальна складова здоров’я, психічна та духовна складові здоров’я; фізичної культури – теоретико-методичні знання, загальна фізична підготовка. ua
dc.description.abstract Гармонизация психологической сферы старшеклассников зависит от системного подхода к развитию жизненного пространства, понимания природы и сущности человека, которая проявляется в процессе эволюционных изменений его состояний на этапах возрастного развития. В процессе организации здорового образа жизни старшеклассники должны научиться разрабатывать индивидуальный план развития на основе знаний об: особенностях работы внутренних органов; общих принципах и схемах питания; комплексе допустимых психофизиологических нагрузок; системе медико-профилактических мер и т.д. Процесс организации здорового образа жизни старшеклассников направлен на развитие здоровьясохраняющей компетентности. Динамика результативной составляющей процесса обеспечивается стратегией жизни с помощью реализации образовательного комплекса: основы здоровья - здоровье человека, безопасность жизни, физическая составляющая здоровья, социальная составляющая здоровья, умственные и духовные составляющие здоровья; физическая культура – теоретические и методологические знания, общая физическая подготовка. ua
dc.description.abstract Harmonizing the psychological sphere with high school students depends on a systematic approach to the development of living space, understanding of nature and essence of the person, which manifests itself in the process of evolutionary changes of its states in the stages of age development. The guidelines for organizing healthy lifestyles for high school students are reflected in the State Standard of Basic and Complete General Secondary Education - "health saving competence". The resolution of high school students health improvement tasks is due to: 1) deepening of knowledge of own health, physical development, healthy lifestyle, safe behavior, physical culture, interrelation of organism with surrounding natural Environment 2) Formation of knowledge about a safe lifestyle; 3) Increasing the level of motor activity; 4) Improvement of vital skills and skills, ability to use them in training and daily activities; 5) Creation of motivation for careful attitude to own health, physical training, improvement of physical, social, mental and spiritual components of health; 6) Awareness of the value of life and health; 7) Enrichment of their own high school students experience in relation to health preservation; 8) expansion of the functional abilities of the organism by purposeful development of natural abilities and physical qualities. Senior pupils should learn to develop an individual development plan on the basis of knowledge: peculiarities of internal organs work; General principles and recommended nutrition scheme; The complex of admissible psychophysiological loads; System of health and preventive measures, etc. The process of organizing a healthy lifestyle high school students aimed at developing health preserve competence. Dynamics of the effective component of the process is ensured by the strategy of healthy lifestyles by means of realization of educational content. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject здоров’я ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject особистість ua
dc.subject сутність людини ua
dc.subject психологічний досвід ua
dc.subject розвиток ua
dc.subject свідомість ua
dc.subject здоровье ua
dc.subject компетентность ua
dc.subject личность ua
dc.subject сущность человека ua
dc.subject психологический опыт ua
dc.subject развитие ua
dc.subject сознание ua
dc.subject health ua
dc.subject Competence ua
dc.subject Personality ua
dc.subject The essence of human ua
dc.subject Psychological experience ua
dc.subject Development ua
dc.subject Consciousness ua
dc.subject.classification 373; 378 ua
dc.title Ключові компетентності старшокласників: організація здорового способу життя ua
dc.title.alternative Ключевые компетентности старшеклассников: организация здорового образа жизни ua
dc.title.alternative Key competence of the high school students: organization of a healthy lifestyle ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics