Короткий опис(реферат):
Формулюючи мету та цілі дослідження, автори виходили з положення,
що категорії «науки» і «практики» є опорними категоріями осягнення цінніс-
ного дискурсу в освіті. У книзі розробляється і використовується філософсько-освітній та прикладний інструментарій дослідження системного взаємозв’язку науки і освіти в контексті технології інтеграції наукових знань у зміст професійної підготовки педагогів в умовах глобального розвитку. Одержані результати уможливлюють подальшу комплексну і галузеву розробку різноманітних аспектів методології інтеграції науково-дослідницького та навчального процесу, конвергенції здобутих наукових знань та змісту професійної освіти. Книга адресована дослідникам сучасних проблем розвитку освіти, педагогічним працівникам вищих навчальних закладів, зокрема, педагогічного профілю.