Короткий опис(реферат):
Постановку проблеми взаємозв’язку культури, цінностей та освіти автори
здійснюють на основі аналізу відповідної філософської традиції, що обґрунтовує
необхідність підготовки «нового вчителя». Предметом порівняльного аналізу є
етнопедагогічний, антропологічний, культурологічний, аксіологічний, системний,
особистісний, діяльнісний, компетентнісний підходи. Аксіологічні аспекти проблеми підготовки сучасного вчителя розглядаються в руслі концепту європейського вибору України. Предметом аналізу є характер та особливості співвідношення українських та європейських цінностей. Звертається увага на постійний та переривчастий характер ціннісних трансформацій в українському суспільстві, на непослідовний і фрагментарний характер інноваційного процесу в освіті. Обґрунтовуються відповідні пропозиції стосовно реалізації вимог сучасної філософії освіти, орієнтованої на кращі світові та європейські зразки, організації підготовки нового вчителя. Монографія стане у нагоді дослідникам в галузі філософії освіти, освітньої політики, соціальної філософії, а також викладачам, аспірантам та студентам вищих навчальних закладів.