Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модель формування фахової працеохоронної компетентності у студентів спеціальності «Початкова освіта»

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Глінчук, Юлія Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-01-16T12:23:52Z
dc.date.available 2021-01-16T12:23:52Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Глінчук Ю. О. Модель формування фахової працеохоронної компетентності у студентів спеціальності «Початкова освіта» / Ю. О. Глінчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 76. – С. 42-47. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.76.09 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32806
dc.description.abstract Негативні виробничі чинники загальноосвітнього середовища є причиною значного погіршення здоров’я його суб’єктів. Оскільки основна втрата здоров’я здобувачів освіти відбувається в початковій ланці, то особливої актуальності набуває формування фахової працеохоронної компетентності у студентів спеціальності «Початкова освіта» як компетентності зі збереження життя, здоров’я та працездатності суб’єктів освітнього процесу. У статті описано модель формування фахової працеохоронної компетентності у студентів спеціальності «Початкова освіта». Підґрунтям для розроблення даної моделі виступили теоретико-методичні положення сучасної педагогіки вищої школи; результати досліджень щодо підготовки майбутніх учителів до збереження здоров’я учнів; результати досліджень щодо підготовки майбутніх учителів до збереження професійного здоров’я та довголіття; результати експериментальних спроб професійного спрямування й інноваційного оновлення підготовки з охорони праці студентів педагогічних спеціальностей; результати дослідження негативних виробничих чинників сучасного освітнього середовища загальної школи; результати дослідження стану та проблем формування фахової працеохоронної компетентності в майбутніх учителів. Модель фахової працеохоронної компетентності розглянуто як сукупність цільової, нормативно-правової, теоретико-методологічної, практичної та процесуальної складових частин. Педагогічними умовами реалізації даної моделі є професійна спрямованість змісту навчання, формування ціннісного ставлення до фахової працеохоронної діяльності й активне застосування новітніх навчальних технологій. Результатом реалізації даної моделі є сформованість фахової працеохоронної компетентності у студентів спеціальності «Початкова освіта». ua
dc.description.abstract Negative production factors of the general education environment cause a significant deterioration in the health of its subjects. The main loss of health of students occurs in primary school, so it is very important to form professional occupational competence of students of the specialty «Primary Education» as a competence to save lives, health and efficiency of the subjects of the educational process. The article describes the model of formation of professional labor protection competence of students of the specialty «Primary Education». The basis for the development of this model were the theoretical and methodological provisions of modern pedagogy of higher education; the results of research on the preparation of future teachers to preserve the health of students; research results on the training of future teachers to maintain professional health and longevity; results of experimental attempts of professional orientation and innovative updating of training on labor protection of students of pedagogical specialties; the results of the study of negative production factors of the modern educational environment of the general school; results of research of a condition and problems of formation of professional labor protection competence at future teachers. The model of professional labor protection competence is considered as a set of target, normative-legal, theoretical-methodological, practical and procedural components. The pedagogical conditions for the implementation of this model are the professional orientation of the content of education, the formation of value attitude toward to professional occupational safety and active use of the latest educational technologies. The result of the implementation of this model is the formation of professional labor protection competence of students of the specialty «Primary Education». ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject фахова працеохоронна компетентність ua
dc.subject модель ua
dc.subject формування ua
dc.subject студенти спеціальності «Початкова освіта» ua
dc.subject professional labor protection competence ua
dc.subject model ua
dc.subject formation ua
dc.subject students of specialty «Primary education» ua
dc.subject.classification 378.14 ua
dc.title Модель формування фахової працеохоронної компетентності у студентів спеціальності «Початкова освіта» ua
dc.title.alternative The model of formation of professional labor protection competence of students of the specialty «Primary Education» ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу