Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Управление двигательной активностью студентов в процессе физического воспитания

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Иванюта, Н. В.
dc.date.accessioned 2021-01-16T12:11:58Z
dc.date.available 2021-01-16T12:11:58Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Иванюта, Н. В. Управление двигательной активностью студентов в процессе физического воспитания / Н. В. Иванюта // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 3К (123). - С. 175-178. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32800
dc.description.abstract Управление – это элемент функции и функция многих элементов организованных систем различной природы: социальной, биологической, технической, двигательной и др. Управление обеспечивает сохранение определенной структуры, поддержание режима деятельности, реализацию планируемых программ и целей. Управление – своеобразный инструмент в познании объективных закономерностей и цель его в физическом воспитании – развитии и совершенствовании двигательных способностей, повышении эффективности физической активности студентов в учебном процессе и во внеучебное время. Любой процесс деятельности человека включает элементы управления. Для процесса управления характерно наличие количественных и качественных показателей цели и задач. Чем конкретнее сформулирована цель, тем выше вероятность ее достижения. Наличие управления в любой системе сложности, позволяет ей более активно противодействовать отрицательным влияниям внешних воздействий и эффективно корректировать свое движение и развитие по отношению к цели. Обучение управления двигательной активностью связано с координационными способностями. Координационные способности – это возможности человека, во-первых, быстро и точно производить ранее незнакомые ему сложносочетаемые движения, во-вторых, целесообразно строить целостные двигательные действия в соответствии с меняющимися условиями. ua
dc.description.abstract Керування – це елемент функції та функція багатьох різноманітних елементів організованих систем: соціальної, біологічної, технічної, а також рухової тощо. Керування забезпечує збереження певної структури а також підтримання режиму діяльності та реалізацію програм та цілей, які плануються . Керування – це своєрідний інструмент в пізнанні об’єктивних закономірностей, а мета його в фізичному вихованні – розвиток та вдосконалення рухових здібностей, а також підвищення ефективності фізичної активності студентів в учбовому процесі та в позанавчальний час. Будь – який процес діяльності людини містить елементи керування. Для процесу керування природньо наявність кількісних та якісних показників цілей та завдань. Чим конкретніше зформульована мета, тим вище вірогідність її досягнення. Наявність керування в будь – якій складній системі дозволяє їй більш активно протидіяти негативним впливам зовнішнього середовища та ефективно корелювати свій рух та розвиток по відношенню до мети. Навчання керування руховою діяльністю пов’язане з координаційними здібностями. Координаційні здібності – це можливості людини, по – перше, швидко та точно виконувати раніш незнайомі їй складні рухи; по – друге, доцільно будувати цілісні рухи відповідно до різноманітних умов. ua
dc.description.abstract Controlling is the nelement of function and a function of many elements of various organized systems such as social, biological, technical as well as moving ones etcetera. Controlling provides saving certain structure; supporting a regime of activities and a realization of planned programs and goals. Controlling is some apparatus at cognition of objective pecularities and its aim at physical bringing up is a development and provement of moving abilities; arising effectiveness of physical activities of students are learning process and during out – of learning time. Any process of a person’s activities contains elements of controlling . For a process of controlling is natural a presence of quantitative and qualitative indicators of an aim and tasks. The more concrete an aim is formulated the higher opportunities of its achievement. A presence of controlling at any system permits this system more active to counteract negative influences of environment and effectively to correct its motion and a development as concerned to aim. Learning controlling moving activities is connected with coordinative abilities. The coordinative abilities are the opportunities of a person first of all fast and exactly to fullfill unknown movements; second these opportunities permit normally to build whole moving actions according to changing conditions. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject управление ua
dc.subject двигательная деятельность ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject физическая активность ua
dc.subject учебный процесс ua
dc.subject система сложности ua
dc.subject управління ua
dc.subject рухова діяльність ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject фізична активність ua
dc.subject учбовий процес ua
dc.subject система складності ua
dc.subject controlling ua
dc.subject moving activities ua
dc.subject physical bringing up ua
dc.subject physical activities of students ua
dc.subject learning process ua
dc.subject system of complex structure ua
dc.subject.classification 796.011.3:373.62 ua
dc.title Управление двигательной активностью студентов в процессе физического воспитания ua
dc.title.alternative Управління руховою активністю студентів в процесі фізичного виховання ua
dc.title.alternative Management of students' physical activity in the process of physical education ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics