ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Иванюта, Н. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-01-16T12:11:58Z | |
dc.date.available | 2021-01-16T12:11:58Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Иванюта, Н. В. Управление двигательной активностью студентов в процессе физического воспитания / Н. В. Иванюта // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 3К (123). - С. 175-178. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32800 | |
dc.description.abstract | Управление – это элемент функции и функция многих элементов организованных систем различной природы: социальной, биологической, технической, двигательной и др. Управление обеспечивает сохранение определенной структуры, поддержание режима деятельности, реализацию планируемых программ и целей. Управление – своеобразный инструмент в познании объективных закономерностей и цель его в физическом воспитании – развитии и совершенствовании двигательных способностей, повышении эффективности физической активности студентов в учебном процессе и во внеучебное время. Любой процесс деятельности человека включает элементы управления. Для процесса управления характерно наличие количественных и качественных показателей цели и задач. Чем конкретнее сформулирована цель, тем выше вероятность ее достижения. Наличие управления в любой системе сложности, позволяет ей более активно противодействовать отрицательным влияниям внешних воздействий и эффективно корректировать свое движение и развитие по отношению к цели. Обучение управления двигательной активностью связано с координационными способностями. Координационные способности – это возможности человека, во-первых, быстро и точно производить ранее незнакомые ему сложносочетаемые движения, во-вторых, целесообразно строить целостные двигательные действия в соответствии с меняющимися условиями. | ua |
dc.description.abstract | Керування – це елемент функції та функція багатьох різноманітних елементів організованих систем: соціальної, біологічної, технічної, а також рухової тощо. Керування забезпечує збереження певної структури а також підтримання режиму діяльності та реалізацію програм та цілей, які плануються . Керування – це своєрідний інструмент в пізнанні об’єктивних закономірностей, а мета його в фізичному вихованні – розвиток та вдосконалення рухових здібностей, а також підвищення ефективності фізичної активності студентів в учбовому процесі та в позанавчальний час. Будь – який процес діяльності людини містить елементи керування. Для процесу керування природньо наявність кількісних та якісних показників цілей та завдань. Чим конкретніше зформульована мета, тим вище вірогідність її досягнення. Наявність керування в будь – якій складній системі дозволяє їй більш активно протидіяти негативним впливам зовнішнього середовища та ефективно корелювати свій рух та розвиток по відношенню до мети. Навчання керування руховою діяльністю пов’язане з координаційними здібностями. Координаційні здібності – це можливості людини, по – перше, швидко та точно виконувати раніш незнайомі їй складні рухи; по – друге, доцільно будувати цілісні рухи відповідно до різноманітних умов. | ua |
dc.description.abstract | Controlling is the nelement of function and a function of many elements of various organized systems such as social, biological, technical as well as moving ones etcetera. Controlling provides saving certain structure; supporting a regime of activities and a realization of planned programs and goals. Controlling is some apparatus at cognition of objective pecularities and its aim at physical bringing up is a development and provement of moving abilities; arising effectiveness of physical activities of students are learning process and during out – of learning time. Any process of a person’s activities contains elements of controlling . For a process of controlling is natural a presence of quantitative and qualitative indicators of an aim and tasks. The more concrete an aim is formulated the higher opportunities of its achievement. A presence of controlling at any system permits this system more active to counteract negative influences of environment and effectively to correct its motion and a development as concerned to aim. Learning controlling moving activities is connected with coordinative abilities. The coordinative abilities are the opportunities of a person first of all fast and exactly to fullfill unknown movements; second these opportunities permit normally to build whole moving actions according to changing conditions. | ua |
dc.language.iso | ru | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | управление | ua |
dc.subject | двигательная деятельность | ua |
dc.subject | физическое воспитание | ua |
dc.subject | физическая активность | ua |
dc.subject | учебный процесс | ua |
dc.subject | система сложности | ua |
dc.subject | управління | ua |
dc.subject | рухова діяльність | ua |
dc.subject | фізичне виховання | ua |
dc.subject | фізична активність | ua |
dc.subject | учбовий процес | ua |
dc.subject | система складності | ua |
dc.subject | controlling | ua |
dc.subject | moving activities | ua |
dc.subject | physical bringing up | ua |
dc.subject | physical activities of students | ua |
dc.subject | learning process | ua |
dc.subject | system of complex structure | ua |
dc.subject.classification | 796.011.3:373.62 | ua |
dc.title | Управление двигательной активностью студентов в процессе физического воспитания | ua |
dc.title.alternative | Управління руховою активністю студентів в процесі фізичного виховання | ua |
dc.title.alternative | Management of students' physical activity in the process of physical education | ua |
dc.type | Article | ua |