Висвітлюються питання щодо якісної підготовки студентів закладів вищої освіти засобами цифрових технологій.
Розглянуто роль цифрових освітніх ресурсів в підготовки кваліфікованих фахівців та проблеми, пов’язані з поширенням
в Україні сучасних цифрових освітніх ресурсів. В статті доведено, що застосування сучасних технічних засобів дає
можливість ефективно використовувати та миттєво отримувати інформаційний ресурс завдяки світовому інформаційному простору, що значно поліпшує процес навчання. Окрім того, цифрові технології допомагають в реалізації
науково-дослідної роботи та зорієнтовують студентів на практичну діяльність. Аналіз професійної освіти в Україні
і європейських країнах говорить про те, що цифрові освітні технології є основною провідною з базових складових
підготовки майбутніх фахівців. Розвиток цифрових технологій у сучасному світі спричинив перегляд традиційних підходів до визначення перспективних форм організації освітнього процесу. В статті наголушується, що розвиток цифрових навичок стає однією з найважливіших умов для розвитку цифрового ринку будь-якої країни, оскільки прямо або
опосередковано пов’язаний з усіма сферами функціонування суспільства та економіки. Цифрові навички також вважаються вихідною рамковою умовою для розвитку всіх інших пріоритетів у сфері гармонізації цифрових ринків країн
ЄС та Східного Партнерства. В статті зазначається, що застосування в практиці викладання у ЗВО інформаційних
методів навчання сприяють підвищенню розумової активності студентів, отже, і ефективності освітнього процесу.
Навіть найбільш пасивні студенти включаються в активну діяльність з величезним бажанням, у них спостерігається
розвиток навичок оригінального мислення, творчого підходу до вирішуваних проблем. В статті наголошується, що
процес розвитку особистості майбутнього вчителя підвищує рівень його професійної зрілості, тому для майбутнього
вчителя, важливо усвідомити, що використання цифрових освітніх ресурсів у своїй роботі, це одна зі складових його
професійної діяльності. Цифровізація освіти відкриває нові перспективи для будь-якої професійної сфери, оскільки
дає можливість розширювати контекст діяльності, організовувати міжнародну співпрацю, створювати віртуальні
групи та спільноти, форуми та чати, забезпечувати доступ до матеріалів різних форматів тощо.
The article covers the issues of quality training of students of higher education institutions by means of digital technologies.
The article considers the role of digital educational resources in the training of qualified specialists. The problems related to
the spread of modern digital educational resources in Ukraine are considered. The article proves that the use of modern technical
means makes it possible to use and receive information resource efficiently and instantly thanks to the global information
space, which greatly improves the learning process. In addition, digital technologies assist in the implementation of research
work and orient students to practice. The analysis of vocational education in Ukraine and European countries shows that digital
educational technologies are the main leading of the basic components of training of future specialists. The development of digital
technologies in the modern world has led to a revision of traditional approaches to identifying promising forms of educational
process organization. The article emphasizes that the development of digital skills is becoming one of the most important
conditions for the development of the digital market of any country, as it is directly or indirectly related to all spheres of society
and economy. Digital skills are also considered as a starting point for the development of all other priorities in the area of harmonization
of the EU and Eastern Partnership digital markets. The article notes that the use of informational teaching methods
in the practice of teaching in ZVO contribute to increasing the mental activity of students, and hence the effectiveness of the educational
process. Even the most passive students are involved in an active activity with a great desire, they have the development
of skills of original thinking, creative approach to solving problems. The article emphasizes that the process of development
of the future teacher’s personality increases the level of his / her professional maturity, so it is important for the future teacher
to realize that the use of digital educational resources in his work is one of the components of his professional activity. The
digitalization of education opens new perspectives for any professional field, as it provides an opportunity to expand the context
of activities, organize international cooperation, create virtual groups and communities, forums and chats, provide access to
materials in various formats and more.