ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Верітов, Олександр Ігорович![]() |
|
dc.date.accessioned | 2021-01-15T13:46:26Z | |
dc.date.available | 2021-01-15T13:46:26Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Верітов О. І. Використання методів дистанційного навчання у процесі формування підприємницької культури здобувачів освіти / О. І. Верітов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 76. – С. 25-29. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.76.05 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32795 | |
dc.description.abstract | У статті схарактеризовано методи дистанційного навчання, а саме: методи групового викладання без зворотного зв’язку; методи індивідуального навчання із зворотним зв’язком; методи, що передбачають активну взаємодію між всіма учасниками освітнього процесу, з огляду на можливість їх застосування у процесі формування підприємницької культури майбутніх бакалаврів із фізичної культури і спорту. Визначено, що більшість методів групового викладання без зворотного зв’язку (онлайн-лекції, модулі «База даних» і «Книга» Moodle) можуть бути використані як засоби надання й узагальнення теоретичного матеріалу навчальних дисциплін. Використання модулів «Вибір», «Тест» і «Завдання» Moodle дозволяє проводити опитування з метою перевірки розуміння й стимулювання осмислення студентами навчального матеріалу. Отже, зазначені методи навчання можна розглядати як механізми забезпечення зворотного зв’язку між викладачами та студентами, здебільшого для контролю самостійної роботи останніх. Визначено, що практичну цінність для процесу формування підприємницької культури майбутніх бакалаврів із фізичної культури і спорту має: використання модуля «Посилання» Moodle (для підкріплення лекційного матеріалу наочними прикладами відповідно до теми обговорення); метод створення глосаріїв (для створення ресурсу «Корисні поради» з метою узагальнення досвіду студентів під час вивчення практичних дисциплін, створення області обміну корисними відео, зображеннями або звуковими файлами); використання модулів «Форум» та «Чат» Moodle (для довготривалого онлайн-обговорення суперечливих питань та як центр допомоги, де викладачі можуть дати пораду студентам, а також студенти можуть дати поради один одному); використання модуля «Вікі» Moodle (для сумісного створення студентами контенту, спрямованого на формування підприємницької культури); проведення ZOOM-конференцій зі стейкхолдерами (для обговорення між студентами та підприємцями-практиками найбільш актуальних питань працевлаштування, підприємницьких ризиків, кар’єрних перспектив у галузі тощо). | ua |
dc.description.abstract | The article describes the methods of distance learning, namely: methods of group teaching without feedback; individual learning methods with feedback; methods that involve active interaction between all participants in the educational process, which presuppose the possibility of their application in the process of forming the entrepreneurial culture of future bachelors in physical culture and sports. It has been determined that most of the methods of group teaching without feedback (online lectures, modules «Database» and «Book» Moodle) can be used as a means of providing and generalizing the theoretical material of academic disciplines. Using the modules «Choice», «Test» and «Task» Moodle allows you to conduct surveys to test understanding and stimulate students’ understanding of the material. Thus, these teaching methods can be considered as mechanisms to provide feedback between teachers and students, mostly to control the independent work of the latter. It has been determined that the practical value for the process of forming the entrepreneurial culture of future bachelors in physical culture and sports is: the use of the module «Links» Moodle (to support the lecture material with visual examples according to the topic of discussion); method of creating glossaries (to create a resource «useful tips» to summarize the experience of students in the study of practical disciplines, creating an area for sharing useful videos, images or audio files); use of the Forum and Chat modules Moodle (for long-term online discussion of controversial issues and as a help center, where teachers can give advice to students, as well as students can give advice to each other); use of the Moodle Wiki module (for collaboration of students in the creation of the content aimed at forming an entrepreneurial culture); conducting ZOOM-conferences with stakeholders (to hold discussions between students and entrepreneurs-practitioners the most challenging issues of employment, entrepreneurial risks, career prospects in the industry, etc.). | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | підприємницька культура | ua |
dc.subject | методи навчання | ua |
dc.subject | дистанційне навчання | ua |
dc.subject | платформа Moodle | ua |
dc.subject | контроль самостійної роботи | ua |
dc.subject | конференції зі стейкхолдерами | ua |
dc.subject | entrepreneurial culture | ua |
dc.subject | teaching methods | ua |
dc.subject | distance learning | ua |
dc.subject | Moodle platform | ua |
dc.subject | control of independent work | ua |
dc.subject | conferences with stakeholders | ua |
dc.subject.classification | 378.046-021.68:796:342 | ua |
dc.title | Використання методів дистанційного навчання у процесі формування підприємницької культури здобувачів освіти | ua |
dc.title.alternative | Use of distance learning methods in the process of forming entrepreneurial culture of educators | ua |
dc.type | Article | ua |