Глобальні зміни, що відбуваються в Україні, спричинюють перебудову психології майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, їхніх поглядів, переконань, звичок, моральних цінностей і соціальних ролей. Ключовою умовою підвищення якості освіти є успішність професійної діяльності педагогічних кадрів. Для цього актуальним є створення в системі освіти умов для розвитку індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх вихователів, пізнання й освоєння нових цінностей, що стимулюють творчий пошук перспективних підходів і технологій, зокрема й психолого-педагогічного супроводу в професійній підготовці. У статті розглядається зміна акцентів у парадигмі роботи з педагогічним персоналом дошкільної освіти у форматі реалізації психолого-педагогічного супроводу вихователів в умовах модернізації системи освіти. Встановлено, що психолого-педагогічний супровід є цілісним і безперервним процесом, що обов’язково передбачає взаємодію та співпрацю. Основними компонентами психолого-педагогічного супроводу професійної підготовки майбутніх вихователів визначено психологічний та організаційно-просвітницький (педагогічний). Статтю присвячено розгляду ролі та можливостей психолого-педагогічного супроводу в професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Мета дослідження – розробити й апробувати програму психолого-педагогічного супроводу професійної підго-товки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Визначено, що реалізація програми психолого-педагогічного супроводу професійної підготовки майбутніх вихователів сприяє підвищенню толерантності до невизначеності сьогодення, мотивації досягнення успіху, формуванню кар’єрних орієнтацій та уявлень про себе як про успішну особистість, зниження опору, тривожності інноваційної діяльності.
The global changes that takt place in Ukraine, lead to the restructuring of the psychology of future preschool teachers, their views, beliefs, habits, moral values and social roles. The success of teaching staff in the process of education is a key condition for improving the quality of education. For this purpose, it is important to create conditions for the development of individual style of professional activity of future educators in the system of education, cognition and development of new values that stimulate the creative search for promising approaches and technologies, including psychological and pedagogical support in vocational training. The article deals with the change of accents in the paradigm of work with pedagogical staff of preschool education in the format of realization of psychological and pedagogical support of teachers under conditions of modernization of the education system. It is established. that psychological and pedagogical support is a holistic and continuous process, which requires interaction and cooperation necessarily. The main components of the psychological and pedagogical support of the professional training of future educators are defined: psychological and organizational-educational (pedagogical). The article is devoted to the consideration of the role and opportunities of psychological and pedagogical support in the professional training of future preschool teachers. Purpose of the research is to develop and test a program of psychological and pedagogical support for the professional training of future preschool teachers. It is determined that the implementation of the program of psychological and pedagogical support of professional training of future educators contributes to the increase of tolerance for uncertainty of the present, motivation of success, formation of career orientations and ideas about themselves as successful personality, reduction of resistance, anxiety.