У статті здійснено аналіз комунікативно-мовленнєвого супроводу у практичній підготовці соціального працівника, розкрито особливості його здійснення під час проходження студентами виробничої практики у закладах соціального спрямування. Зазначено, що формування комунікативно-мовленнєвих умінь ґрунтується на організації комунікативно-спрямованого навчання студентів, залучення їх до різноманітної теоретико-практичної діяльності, яка дозволяє сформувати у студентів уявлення про майбутню професійну діяльність соціального працівника, наблизити її до реальної. Практична підготовка здійснюється з урахуванням взаємозв’язку між теоретичним навчанням та формуванням практичних умінь, враховуючи принципи науковості, наступності, системності; під керівництвом викладача, який покликаний допомогти студенту створити позитивне емоційне тло для спілкування, налагодити взаємодію з керівництвом установи, де проходить практика, сприяти подальшій співпраці.
The article analyzes communicative-speaking support in the practical training of a social worker; article reveals the peculiarities of its implementation during students' passing of industrial practice in social-oriented institutions. It is noted that the formation of communicative-speaking skills is based on the organization of communicatively directed student training, involving them in a variety of theoretical and practical activities, which allows students to formulate ideas about the future professional activities of a social worker, to bring it closer to the real one. Practical training is carried out with taking into account the relationship between theoretical training and the formation of practical skills, considering scientific, continuity, systematic principles; under the direction of a teacher who is called to help to the student to create a positive emotional background for communication, to establish interaction with the management of the institution where the practice takes place, to promote further cooperation.