У статті проаналізовано наукові підходи вітчизняних та зарубіжних авторів до визначення художньо-естетичної культури. Здійснено систематизацію підходів до визначення сутності декоративно-прикладного мистецтва. Охарактеризовано декоративно-прикладну діяльність як чинник виховання художньо-естетичної культури особистості студента. Визначено педагогічний потенціал та виховні можливості декоративно-прикладного мистецтва. Деталізовано підходи до характеристики декоративно-прикладного мистецтва як автентичного, народного. Надано характеристику видів декоративно-прикладного мистецтва та визначено специфіку їх впливів на виховання художньо-естетичної культури особистості.
В статье проанализированы научные подходы отечественных и зарубежных авторов к определению художественно-эстетической культуры.
Осуществлена систематизация подходов к определению сущности декоративно прикладного искусства. Охарактеризовано декоративно прикладную деятельность как фактор воспитания художественно-эстетической культуры личности студента. Определенно педагогический потенциал и воспитательные возможности декоративно прикладного искусства. Детализировано подходы к характеристике декоративно прикладного искусства как автентичного, народного. Предоставлена характеристика видов декоративно прикладного искусства и определенно специфику их влияний на воспитание художественно- эстетической культуры личности.
The article analyzes the scientific approaches of domestic and foreign authors to the definition of artistic and aesthetic culture. The systematization of approaches to the definition of the essence of decorative arts and crafts is carried out. The decorative- applied activity as a factor of education of the artistic and aesthetic culture of the student's personality is described. The pedagogical potential and educational opportunities of decorative and applied art are determined. Detailed approaches to the characteristics of decorative and applied art as authentic, folk. The characteristic of the types of decorative and applied arts is given and the specifics of their influence on the education of the artistic and aesthetic culture of the individual are determined.