Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тесленко, Тетяна Василівна
dc.date.accessioned 2020-12-23T08:12:33Z
dc.date.available 2020-12-23T08:12:33Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Тесленко Т. В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання / Т. В. Тесленко // Психологічний і педагогічний дискурс : наукові записки вчених : збірник матеріалів конференції / за заг. ред. проф. Т. О. Олефіренка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – C. 189-191. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32533
dc.description.abstract Підсумовуючи вище викладене, можна сміливо стверджувати, що в основі процесу формування готовності учителів початкової школи до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання закладена активна пізнавальна діяльність власне студента. При цьому сам процес професійної підготовки сприяє формуванню складного особистісного утворення, адже коли він будується на методах, прийомах та способах, що активізують діяльність студента, здійснюється його індивідуальний розвиток. Зазначимо, що зміни сучасної освітньої політики в галузі освіти дітей з особливими потребами не в повній мірі відображені у підготовці майбутніх учителів початкової школи, проте саме вчителі початкової школи, поруч з асистентом вчителя, соціальним педагогом та психологом, мають забезпечити впровадження засад інклюзивної освіти на високому рівні. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:373.3 ua
dc.title Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу