Короткий опис(реферат):
Підсумовуючи вище викладене, можна сміливо стверджувати, що
в основі процесу формування готовності учителів початкової школи до професійної
діяльності в умовах інклюзивного навчання закладена активна пізнавальна
діяльність власне студента. При цьому сам процес професійної підготовки сприяє
формуванню складного особистісного утворення, адже коли він будується на
методах, прийомах та способах, що активізують діяльність студента, здійснюється
його індивідуальний розвиток.
Зазначимо, що зміни сучасної освітньої політики в галузі освіти дітей з
особливими потребами не в повній мірі відображені у підготовці майбутніх
учителів початкової школи, проте саме вчителі початкової школи, поруч з
асистентом вчителя, соціальним педагогом та психологом, мають забезпечити
впровадження засад інклюзивної освіти на високому рівні.