ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Тесленко, Тетяна Василівна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-23T08:12:33Z | |
dc.date.available | 2020-12-23T08:12:33Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Тесленко Т. В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання / Т. В. Тесленко // Психологічний і педагогічний дискурс : наукові записки вчених : збірник матеріалів конференції / за заг. ред. проф. Т. О. Олефіренка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – C. 189-191. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32533 | |
dc.description.abstract | Підсумовуючи вище викладене, можна сміливо стверджувати, що в основі процесу формування готовності учителів початкової школи до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання закладена активна пізнавальна діяльність власне студента. При цьому сам процес професійної підготовки сприяє формуванню складного особистісного утворення, адже коли він будується на методах, прийомах та способах, що активізують діяльність студента, здійснюється його індивідуальний розвиток. Зазначимо, що зміни сучасної освітньої політики в галузі освіти дітей з особливими потребами не в повній мірі відображені у підготовці майбутніх учителів початкової школи, проте саме вчителі початкової школи, поруч з асистентом вчителя, соціальним педагогом та психологом, мають забезпечити впровадження засад інклюзивної освіти на високому рівні. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject.classification | 378.011.3-051:373.3 | ua |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання | ua |
dc.type | Other | ua |