ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Луценко, Ірина Олексіївна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-18T13:21:52Z | |
dc.date.available | 2020-12-18T13:21:52Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Луценко І. О. Емоційно підтримуюча міжособистісна комунікація як технологія піднесення людської гідності дитини-дошкільника / І. О. Луценко // Психологічний і педагогічний дискурс : наукові записки вчених : збірник матеріалів конференції / за заг. ред. проф. Т. О. Олефіренка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – C. 100-102. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32511 | |
dc.description.abstract | Усвідомлення дитиною власної гідності залежить від прояву дорослим ціннісного ставлення до неї, що передбачає визнання її найвищою цінністю, визнання людини в дитині, визнання її людської гідності, яке водночас неможливе без прагнення дорослого до емоційної близькості з нею, пізнання її внутрішнього світу. Досягнення засобами емоційно підтримуючої міжособистісної комунікації емоційно-ціннісної спільності з дитиною, яку характеризує взаємний інтерес і позитивне ставлення, емоційна близькість (довіра, прихильність), наявність спільного на рівні переживань, схильностей, дій, досвіду, цінностей, ставлень є і умовою і дієвим процесом піднесення людської гідності дитини. Відчуття дитиною-дошкільником власної гідності не даровано їй від народження, воно здобувається з досвідом людських взаємин, комунікації, стає результатом емоційного переживання краси людського вчинку, дії, слова. Занурення з допомогою слова в ситуації переживання моральних емоцій: турботи, співчуття, суму, співрадості, співпереживання, пробачення, милосердя, гордості, поваги, відповідальності, справедливості, – є способом розвитку емоційно-чуттєвої сфери дошкільника і ознайомлення його зі своїм внутрішнім світом, світом прояву людської гідності. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject.classification | 37.015.31: 17.026.4-053.4 | ua |
dc.title | Емоційно підтримуюча міжособистісна комунікація як технологія піднесення людської гідності дитини-дошкільника | ua |
dc.type | Other | ua |