Узагальнено ресурсне забезпечення формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів англійської мови у Великій Британії. Виявлено, що ресурсне забезпечення передбачає врахування двох складників: внутрішнього та зовнішнього. Внутрішній ресурс передбачає наявність у майбутніх учителів прихованих резервів, здібностей, талантів, фізичних та інтелектуальних можливостей, які відображають спрямованість особистості, її досвід, рівень свідомості, інтелектуального, емоційно-вольового розвитку, готовність до діяльності, спілкування, прагнення до вдосконалення в процесі професійної підготовки та впродовж життя. Внутрішні ресурси є джерелом індивідуального розвитку особистості, що базуються на особистісному потенціалі як комплексі духовних властивостей, який дає людині можливість ухвалювати рішення та регулювати свою поведінку, враховуючи й оцінюючи ситуацію. Для формування самоосвітньої компетентності студентів закладів вищої педагогічної освіти Великобританії необхідно спрямовувати їх на розвиток свого внутрішнього потенціалу, оскільки це важливо для досягнення освітніх цілей в оволодінні англійської мовою.
Самоосвітній компетентності майбутніх учителів англійської мови в процесі базової педагогічної освіти Великобританії сприяють зовнішні ресурси, а саме освітні технології. Серед них у статті виокремлено технології електронного навчання (Інтернет, електронна пошта, комп’ютерні відеоконференції, візуальні лекції, електронна бібліотека, банки аудіо-, відеозаписів занять, лекцій, відкритих уроків тощо), технології мобільного навчання, коучингові технології, технології змішаного навчання. З’ясовано, що ефективність формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів англійської мови в процесі базової педагогічної освіти у Великій Британії забезпечується врахуванням і логічним використанням як внутрішніх, так і зовнішніх ресурсів, які сприяють підвищенню внутрішніх освітніх можливостей (знань, навичок) особистості та ефективному використанню в освітньому просторі виявлених інноваційних технологій.
The article deals with the generalization of the resource support for the formation of self-educational competence of future English language teachers in Great Britain. It is found out that the resource support involves taking into consideration two factors – inner and outer. The inner resource presumes that future teachers possess some untapped reserves, abilities, talents, physical and intellectual capabilities, which reflect personality’s inclinations, experience, the level of consciousness, intellectual, emotional volitional development, readiness for activity, communication, striving for lifelong improving in the process of professional training. Inner recourses serve as a source for the individual personal development, which is based on the personal potential as a complex of spiritual features that enables people to make decisions and control their behavior taking into account and evaluating the situation. The formation of the self-educational competence of students in British higher pedagogical education institutions in calls requires their orientation to the development of their own inner potential since it is essential for mastering the English language. Outer resources, namely educational technologies, contribute to self-educational competence of future English language teachers in the process of the basic pedagogical education in Great Britain. Among them we find e-learning technologies (Internet, e-mail, computer video conferences, visual lectures, e-library, banks of audio and video recordings of lessons, lectures, open lessons etc.), mobile leraning technologies, coaching technologies, blended learning technologies. It is found out that the effectiveness of the formation of the self-educational competence of future English language teachers in the process of basic pedagogical education in Great Britain is provided by taking into account and logical usage of both inner and outer resources that contribute to enhancement of personal inner educational abilities (knowledge, skills) as well as by effective application of the above-mentioned innovation technologies in the educational process.