Підвищення рівня навчання залишається проблемою, особливо в Україні. Хоча звичайне пояснення матеріалу здається
найкращим підходом до викладання будь-якого конкретного предмета в навчальній програмі, загальновідомо, що здатність сприймати сукупності фактів і понять значно підвищується, якщо подавати їх у ширшому контексті, так от
як прості загальні завдання, так і вищі цілі досягнення людиною розвиненішого статусу суспільства в цілому. Саме ці
великі цілі викликають необхідність досліджень у взаємозв’язку між навчанням і досвідом у галузі мистецтв. Ця потреба
є нагальною, оскільки мистецька освіта й наукова грамотність в Україні залишаються на низькому рівні. Оскільки наука
може бути пов’язана з відповідними напрямами мистецьких завдань, вони можуть розглядатися як доступніші й сприятливіші теми навчання. Окрім того, зростає рівень досліджень із нейронауки, що підтримує ідею посилення передачі
здібностей до навчання з мистецтва в інші когнітивні сфери. Одним із ключових аспектів навчання, яке є базовим у багатьох нейронаукових дослідженнях, є емоційне натхнення для участі в навчальному процесі. Натхнення – це інтегративна
психічна функція на перетині (а) поведінкових, (б) емоційних і (в) когнітивних процесів (когнітивні процеси – це ті функції,
що стосуються класичного третього компонента розуму й складають бажання, амбіції та волю).
Окреслено умови й шляхи розв’язання проблеми ролі візуальних мистецтв під час художньо-графічної освіти на шляху
формування фахової компетентності майбутніх бакалаврів дизайну. Здійснено ґрунтовний аналіз сучасних досліджень
і публікацій щодо формування фахової компетентності в майбутніх дизайнерів шляхом візуальних мистецтв. Обґрунтовано сутність поняття “компетентнісного підходу” через призму державних освітніх стандартів вищої професійної
освіти щодо формування базових професійних компетентностей у майбутніх фахівців дизайну. Переглянуто методику
формування фахової компетентності майбутніх бакалаврів дизайну в процесі вивчення художньо-графічних дисциплін.
Improving the level of education remains a problem, especially in Ukraine. Although a simple explanation of the material
seems to be the best approach to teaching any particular subject in the curriculum, it is well known that the ability to perceive
sets of facts and concepts is greatly enhanced when presented in a broader context, such as simple general tasks and higher
goals. human achievement of a more developed status of society as a whole. It is these larger goals that call for research into
the relationship between learning and experience in the arts. This need is urgent, as art education and scientific literacy in
Ukraine remain low. Since science can be related to the relevant areas of artistic tasks, they can be considered as more accessible and more favorable topics of study. In addition, the level of research in neuroscience is growing, which supports the idea
of strengthening the transfer of learning abilities from art to other cognitive areas. One of the key aspects of the learning, which
is basic in many neuroscience studies, is the emotional inspiration to participate in the learning process. Inspiration is an integrative mental function at the intersection of (a) behavioral, (b) emotional and (c) cognitive processes (cognitive processes are
those functions that relate to the classical third component of the mind and constitute desires, ambitions and will).
The article outlines the conditions and ways to solve the problem of the role of visual arts in graphic arts education on
the way to the formation of professional competence of future bachelors of design. A thorough analysis of modern research
and publications on the formation of professional competence in future designers through the visual arts. The essence of the concept of “competence approach” through the prism of state educational standards of higher professional education for the formation of basic professional competencies in future design professionals is substantiated. The method of formation of professional competence of future bachelors of design in the process of studying graphic and graphic disciplines is revised.