ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Волощенко, Наталія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-17T14:05:00Z | |
dc.date.available | 2020-12-17T14:05:00Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Волощенко Н. О. Використання ігрових технологій у фаховій підготовці студентів спеціальності “Дошкільна освіта” / Н. О. Волощенко // Психологічний і педагогічний дискурс : наукові записки вчених : збірник матеріалів конференції / за заг. ред. проф. Т. О. Олефіренка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – C. 38-41. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32454 | |
dc.description.abstract | Отже, ігрові технології засновані на колективному розв’язанні системи навчальних проблем. Їх використання у фаховій підготовці студентів спеціальності “Дошкільна освіта” сприяє активному включенню студента у навчальний процес разом з викладачем, а також сприяє організації особистісно- орієнтованого розвивального навчання. Ігрові технології сприяють глибшому засвоєнню професійних знань, умінь та навичок, активізації розумових дій, розвитку творчості, посиленню емоційності студентів, а також допомагають набути професійних умінь за достатньо короткий термін. Гра допомагає моделювати ситуації навчально-виховного процесу в ЗДО, шукати шляхи їх розв’язання, тим самим підвищуючи інтерес студентів до фахових дисциплін. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject.classification | 378.011.3-051:373.2]:37.091.33-027.22 | ua |
dc.title | Використання ігрових технологій у фаховій підготовці студентів спеціальності “Дошкільна освіта” | ua |
dc.type | Other | ua |