Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання ігрових технологій у фаховій підготовці студентів спеціальності “Дошкільна освіта”

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волощенко, Наталія Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-12-17T14:05:00Z
dc.date.available 2020-12-17T14:05:00Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Волощенко Н. О. Використання ігрових технологій у фаховій підготовці студентів спеціальності “Дошкільна освіта” / Н. О. Волощенко // Психологічний і педагогічний дискурс : наукові записки вчених : збірник матеріалів конференції / за заг. ред. проф. Т. О. Олефіренка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – C. 38-41. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32454
dc.description.abstract Отже, ігрові технології засновані на колективному розв’язанні системи навчальних проблем. Їх використання у фаховій підготовці студентів спеціальності “Дошкільна освіта” сприяє активному включенню студента у навчальний процес разом з викладачем, а також сприяє організації особистісно- орієнтованого розвивального навчання. Ігрові технології сприяють глибшому засвоєнню професійних знань, умінь та навичок, активізації розумових дій, розвитку творчості, посиленню емоційності студентів, а також допомагають набути професійних умінь за достатньо короткий термін. Гра допомагає моделювати ситуації навчально-виховного процесу в ЗДО, шукати шляхи їх розв’язання, тим самим підвищуючи інтерес студентів до фахових дисциплін. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:373.2]:37.091.33-027.22 ua
dc.title Використання ігрових технологій у фаховій підготовці студентів спеціальності “Дошкільна освіта” ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу