Короткий опис(реферат):
Отже, ігрові технології засновані на колективному розв’язанні
системи навчальних проблем. Їх використання у фаховій підготовці студентів
спеціальності “Дошкільна освіта” сприяє активному включенню студента у
навчальний процес разом з викладачем, а також сприяє організації особистісно-
орієнтованого розвивального навчання. Ігрові технології сприяють глибшому
засвоєнню професійних знань, умінь та навичок, активізації розумових дій,
розвитку творчості, посиленню емоційності студентів, а також допомагають набути
професійних умінь за достатньо короткий термін. Гра допомагає моделювати
ситуації навчально-виховного процесу в ЗДО, шукати шляхи їх розв’язання, тим
самим підвищуючи інтерес студентів до фахових дисциплін.