Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Zaitseva, Alla
dc.date.accessioned 2020-12-17T13:43:36Z
dc.date.available 2020-12-17T13:43:36Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Zaitseva, A. Conceptual approaches to the formation of the artistic and communicative culture of the future teacher of music / Alla Zaitseva // European humanities studies :State and Society = Uropejskie studia humanistyczne : Państwo i Społeczeństwo. – 2014-2015. – 2. – P. 155-163. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32448
dc.description.abstract У статті актуалізовано проблему теоретико-методологічного забезпечення підготовки майбутніх учителів музики у педагогічних університетах. Обгрунтовано можливість застосування екзистенційно-рефлексивного підходу до формування художньо-комунікативної культури майбутнього фахівця. В логіці цього підходу акцентується увага на реалізації діалогово-творчої комунікативної стратегії у процесі музичного навчання як умови забезпечення високого (духовно-екзистенційного) рівня художньо-комунікативної культури майбутнього педагога-музиканта. ua
dc.description.abstract Artykuł dotyczy problemu teoretyczno- metodologicznego wsparcia przygotowania przyszłych nauczycieli muzyki w uczelniach pedagogicznych. Udowodniono możliwość wprowadzenia podejścia egzystencjonalno-refleksyjnego do procesu kształtowania kultury artystyczno-komunikacyjnej przyszłego specjalisty. Szczególną uwagę skupiono na realizacji dialogowo-kreatywnej strategii komunikacyjnej w procesie dydaktycznym jako warunek zapewnienia wysokiego poziomu kultury przyszłego nauczyciela muzyki. ua
dc.description.abstract В статье актуализирована проблема теоретико-методологического обеспечения подготовки будущих учителей музыки в педагогических университетах. Обоснована возможность внедрения екзистенциально-рефлексивного подхода в процесс формирования художественно-коммуникативной культуры будущего специалиста. Акцентируется внимание на реализации диалогово-творческой коммуникативной стратегии в учебно-образовательном процессе как условии обеспечения высокого (духовно-экзистенционального) уровня художественно-коммуникативной культуры будущего педагога-музыканта. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Publishing / Wydawnictwa ua
dc.subject художньо-комунікативна культура ua
dc.subject майбутній вчитель музики ua
dc.subject екзистенційно-рефлексивний підхід ua
dc.subject kultura artystyczno-komunikacyjna ua
dc.subject przyszły nauczyciel muzyki ua
dc.subject podejście egzystencjonalno-refleksyjne ua
dc.subject художественно-коммуникативная культура ua
dc.subject будущий учитель музыки ua
dc.subject экзистенциально-рефлексивный подход ua
dc.subject.classification 372.878:7.071.4 ua
dc.title Conceptual approaches to the formation of the artistic and communicative culture of the future teacher of music ua
dc.title.alternative Концептуальні підходи до формування художньої та комунікативної культури майбутнього вчителя музики. ua
dc.title.alternative Koncepcyjne podejście do tworzenia artystycznej i komunikacyjnej kultury przyszłego nauczyciela muzyki ua
dc.title.alternative Концептуальные подходы к формированию художественной и коммуникативной культуры будущего учителя музыки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу