У статті актуалізовано проблему теоретико-методологічного забезпечення підготовки майбутніх учителів музики у педагогічних університетах. Обгрунтовано можливість застосування екзистенційно-рефлексивного підходу до формування художньо-комунікативної культури майбутнього фахівця. В логіці цього підходу акцентується увага на реалізації діалогово-творчої комунікативної стратегії у процесі музичного навчання як умови забезпечення високого (духовно-екзистенційного) рівня художньо-комунікативної культури майбутнього педагога-музиканта.
Artykuł dotyczy problemu teoretyczno- metodologicznego wsparcia przygotowania przyszłych nauczycieli muzyki w uczelniach pedagogicznych. Udowodniono możliwość wprowadzenia podejścia egzystencjonalno-refleksyjnego do procesu kształtowania kultury artystyczno-komunikacyjnej przyszłego specjalisty. Szczególną uwagę skupiono na realizacji dialogowo-kreatywnej strategii komunikacyjnej w procesie dydaktycznym jako warunek zapewnienia wysokiego poziomu kultury przyszłego nauczyciela muzyki.
В статье актуализирована проблема теоретико-методологического обеспечения подготовки будущих учителей музыки в педагогических университетах. Обоснована возможность внедрения екзистенциально-рефлексивного подхода в процесс формирования художественно-коммуникативной культуры будущего специалиста. Акцентируется внимание на реализации диалогово-творческой коммуникативной стратегии в учебно-образовательном процессе как условии обеспечения высокого (духовно-экзистенционального) уровня художественно-коммуникативной культуры будущего педагога-музыканта.