ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Zaitseva, Alla | |
dc.date.accessioned | 2020-12-17T13:43:36Z | |
dc.date.available | 2020-12-17T13:43:36Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Zaitseva, A. Conceptual approaches to the formation of the artistic and communicative culture of the future teacher of music / Alla Zaitseva // European humanities studies :State and Society = Uropejskie studia humanistyczne : Państwo i Społeczeństwo. – 2014-2015. – 2. – P. 155-163. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32448 | |
dc.description.abstract | У статті актуалізовано проблему теоретико-методологічного забезпечення підготовки майбутніх учителів музики у педагогічних університетах. Обгрунтовано можливість застосування екзистенційно-рефлексивного підходу до формування художньо-комунікативної культури майбутнього фахівця. В логіці цього підходу акцентується увага на реалізації діалогово-творчої комунікативної стратегії у процесі музичного навчання як умови забезпечення високого (духовно-екзистенційного) рівня художньо-комунікативної культури майбутнього педагога-музиканта. | ua |
dc.description.abstract | Artykuł dotyczy problemu teoretyczno- metodologicznego wsparcia przygotowania przyszłych nauczycieli muzyki w uczelniach pedagogicznych. Udowodniono możliwość wprowadzenia podejścia egzystencjonalno-refleksyjnego do procesu kształtowania kultury artystyczno-komunikacyjnej przyszłego specjalisty. Szczególną uwagę skupiono na realizacji dialogowo-kreatywnej strategii komunikacyjnej w procesie dydaktycznym jako warunek zapewnienia wysokiego poziomu kultury przyszłego nauczyciela muzyki. | ua |
dc.description.abstract | В статье актуализирована проблема теоретико-методологического обеспечения подготовки будущих учителей музыки в педагогических университетах. Обоснована возможность внедрения екзистенциально-рефлексивного подхода в процесс формирования художественно-коммуникативной культуры будущего специалиста. Акцентируется внимание на реализации диалогово-творческой коммуникативной стратегии в учебно-образовательном процессе как условии обеспечения высокого (духовно-экзистенционального) уровня художественно-коммуникативной культуры будущего педагога-музыканта. | ua |
dc.language.iso | en | ua |
dc.publisher | Publishing / Wydawnictwa | ua |
dc.subject | художньо-комунікативна культура | ua |
dc.subject | майбутній вчитель музики | ua |
dc.subject | екзистенційно-рефлексивний підхід | ua |
dc.subject | kultura artystyczno-komunikacyjna | ua |
dc.subject | przyszły nauczyciel muzyki | ua |
dc.subject | podejście egzystencjonalno-refleksyjne | ua |
dc.subject | художественно-коммуникативная культура | ua |
dc.subject | будущий учитель музыки | ua |
dc.subject | экзистенциально-рефлексивный подход | ua |
dc.subject.classification | 372.878:7.071.4 | ua |
dc.title | Conceptual approaches to the formation of the artistic and communicative culture of the future teacher of music | ua |
dc.title.alternative | Концептуальні підходи до формування художньої та комунікативної культури майбутнього вчителя музики. | ua |
dc.title.alternative | Koncepcyjne podejście do tworzenia artystycznej i komunikacyjnej kultury przyszłego nauczyciela muzyki | ua |
dc.title.alternative | Концептуальные подходы к формированию художественной и коммуникативной культуры будущего учителя музыки | ua |
dc.type | Article | ua |