ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Скиба, Марія Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-17T12:38:21Z | |
dc.date.available | 2020-12-17T12:38:21Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.citation | Скиба М. М. Значення та можливості використання методичних ідей з біології 20 – 30-х років ХХ ст. для сучасної школи / М. М. Скиба // Наука і сучасність : зб. наук. пр. / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ : Логос, 2003. – Том ХХХVІІ. – С. 79-89. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32440 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються ідеї методики викладання біології в Україні в 20-30-ті роки ХХ ст., можливості їх використання у шкільному курсі біології та методиці її навчання. Розкрито досвід та принципи створення шкільних підручників і навчальних програм з природознавства, зокрема із врахуванням принципу сезонності; організації позакласної і позаурочної роботи з біології; застосування дослідницького методу, реалізації краєзнавчого підходу, виконання учнями домашніх завдань. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются идеи методики преподавания биологии в Украине в 20-30-е годы ХХ ст., возможности их использования при построении школьного курса биологии и методики его преподавания в школе. Раскрыто опыт и принципы создания школьных учебников и учебных программ по естествознанию, в частности с учетом принципа сезонности; организации внеклассной и внеурочной работы по биологии; применения исследовательского метода, реализации краеведческого подхода, выполнения учащимися домашних заданий. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | досвід минулого | ua |
dc.subject | історія педагогіки | ua |
dc.subject | методичні ідеї | ua |
dc.subject | підручники з біології | ua |
dc.subject | екскурсії | ua |
dc.subject | позаурочна і позакласна робота | ua |
dc.subject | методика навчання біології | ua |
dc.subject | дослідницький метод | ua |
dc.subject | краєзнавчий принцип | ua |
dc.subject | домашні завдання | ua |
dc.subject | исторический опыт | ua |
dc.subject | история педагогики | ua |
dc.subject | методические идеи | ua |
dc.subject | учебники по биологии | ua |
dc.subject | экскурсии | ua |
dc.subject | внеурочная и внеклассная работа | ua |
dc.subject | методика обучения биологии | ua |
dc.subject | исследовательский метод | ua |
dc.subject | краеведческий принцип | ua |
dc.subject | домашние задания | ua |
dc.title | Значення та можливості використання методичних ідей з біології 20 – 30-х років ХХ ст. для сучасної школи | ua |
dc.title.alternative | Значение и возможности использования методических идей по биологии 20 - 30-х годов. ХХ века для современной школы | ua |
dc.type | Article | ua |