У статті розглядаються ідеї методики викладання біології в Україні в 20-30-ті роки ХХ ст., можливості їх використання у шкільному курсі біології та методиці її навчання. Розкрито досвід та принципи створення шкільних підручників і навчальних програм з природознавства, зокрема із врахуванням принципу сезонності; організації позакласної і позаурочної роботи з біології; застосування дослідницького методу, реалізації краєзнавчого підходу, виконання учнями домашніх завдань.
В статье рассматриваются идеи методики преподавания биологии в Украине в 20-30-е годы ХХ ст., возможности их использования при построении школьного курса биологии и методики его преподавания в школе. Раскрыто опыт и принципы создания школьных учебников и учебных программ по естествознанию, в частности с учетом принципа сезонности; организации внеклассной и внеурочной работы по биологии; применения исследовательского метода, реализации краеведческого подхода, выполнения учащимися домашних заданий.