Розглянуто один із основних компонентів неперервної професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної
мови – педагогічну практику. Розкрито проблему практичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. У межах представленого дослідження проаналізовано роль педагогічної практики в навчально-виховному процесі підготовки
студентів педагогічних спеціальностей як їхнє професійне випробування. Сучасний стан національної системи освіти підвищує вимоги до рівня фахової підготовки педагогічного працівника загальноосвітнього навчального закладу.
У процесі навчання майбутніх педагогів мають бути враховані нові умови функціонування системи шкільної освіти:
зміна співвідношення родинного і суспільного виховання, різноманітність форм та систем виховання і їх відповідність
новим завданням та умовам ринкових відносин, багатоваріантність освітньо-виховних програм. Одним із головних
завдань професійно-педагогічної підготовки вчителя у вищих закладах освіти є досягнення єдності та гармонії аудиторних занять і часу, проведеного студентами в загальноосвітніх навчальних закладах під час педагогічної практики.
Майбутній педагог є суб’єктом професійної діяльності, тому має активно шукати і констатувати шляхи реалізації
цінностей освіти як засобу професійної самореалізації. Студенти мають усвідомити головне значення педагогічної
практики, яке полягає в тому, що майбутній педагог уперше засвоює ту рольову поведінку, яка стане визначальною
в його подальшій професійній діяльності. Доведено, що педагогічна практика є важливим моментом у формуванні
самооцінки професійно важливих якостей, усвідомлення себе в ролі майбутнього педагога.
The article considers one of the main components of life-learning professional training of future foreign language teachers ‒
pedagogical practice. The author reveals the problem of practical training of future foreign language teachers. In the framework of the presented research the role of pedagogical practice in the educational process of training students of pedagogical
specialties as their professional test is analyzed. The current state of the national education system raises the requirements for
the level of professional training of teachers of secondary schools. The training of future teachers should take into account
new conditions for the functioning of the school system: changing the ratio of family and social education, the variety of forms
and systems of education and their compliance with new tasks and market conditions, the variety of educational programs.
One of the main tasks of professional and pedagogical training of teachers in higher educational institutions is to achieve
unity and harmony of classroom classes and time spent by students in secondary schools during pedagogical practice. The
future teacher is a subject of professional activity, so he must actively seek and state ways to realize the values of education
as a means of professional self-realization. Students should realize the main importance of pedagogical practice, which is that
the future teacher for the first time learns the role behaviour that will be decisive in his further professional activity. The content
of the article reveals that pedagogical practice is an important factor in the formation of self-esteem of professionally important
qualities, self-awareness in the role of the future teacher. The author argues that pedagogical practice is an important point in
the formation of self-esteem of professionally important qualities, self-awareness as a future teacher