ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Філіппова, Л. В. | |
dc.date.accessioned | 2020-12-15T13:44:38Z | |
dc.date.available | 2020-12-15T13:44:38Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Філіппова, Л. В. Нові інформаційні технології у процесі вивчення хімічних дисциплін майбутніми фармацевтами / Л. В. Філіппова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Вип. 75 (т. 1) – С. 191-195. − DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.75.42. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32386 | |
dc.description.abstract | Розглядаються вплив і переваги новітніх інформаційних технологій на вивчення хімічних дисциплін у медичних закладах. З’ясовано, як можна організувати трансляцію від викладача до студента ефективніше, ніж шляхом простого читання лекційного матеріалу. Використання новітніх сучасних технологій дозволяє студентові самостійно удосконалити та розширити свої знання. За допомогою комп’ютерних технологій студент здатний знайти відповіді на свої питання, які виникають під час вивчення певних тем. Завдяки новітнім технологіям надається можливість не лише спілкуватися з іншими студентами, а й обмінюватися науковими відкриттями. За допомогою технологій студент здатний розкрити свої творчі та пізнавальні здібності. Використання комп’ютерних технологій дає можливість забезпечити загальнонаціональний доступ до медичних ресурсів. Новітні технології надають можливість прослуховувати лекцію з іншого міста. Використовуючи інформаційні технології, можна отримати висококваліфіковану консультацію з приводу лікування тяжкохворого. У статті описується вплив електронних навчальних матеріалів, які мають найбільшу перевагу порівняно з іншими ресурсами. Саме вони дозволяють організувати та встановити тісну взаємодію студента з комп’ютером, що призводить до підняття ефективності навчання. Описуються вимоги для створення читання лекційного матеріалу, пов’язаного зі слайдами. За допомогою презентацій можна подати науковий матеріал у вигляді графіків, картинок, таблиць. Це дозволяє скомпонувати важкий матеріал і донести його до слухача у більш зрозумілій формі. Застосування мультимедійного пристрою дозволяє вирішити важке питання щодо проведення небезпечного та довгого експерименту в лабораторії. Розглядається сприятлива умова створення наукового контенту, який допомагає узагальнити та систематизувати знання студента під час використання комп’ютерних технологій. | ua |
dc.description.abstract | The article considers the influence and advantages of the latest information technologies on the study of chemical disciplines in medical institutions. It is considered how it is possible to organize a broadcast from the teacher to the student more effectively, than simple reading of lecture material. The use of the latest modern technologies allows students to independently improve and expand their knowledge. With the help of computer technology the student is able to find answers to their questions that arise when studying certain topics. Thanks to the latest technologies, students have the opportunity not only to communicate with other students, but to exchange scientific discoveries. With the help of technology the student is able to reveal their creative and cognitive abilities. The use of computer technology makes it possible to provide nationwide access to medical resources. The latest technology allows students to listen to a lecture from another city. Using information technology, you can monitor and receive highly qualified advice on the treatment of critically ill patients. The article describes the impact of e-learning materials, which have the greatest advantage over other resources. They allow to organize and establish close interaction of the student with the computer that leads to increase of efficiency of training. Describes the requirements for creating a lecture material related to slides. With the help of presentations you can submit scientific material in the form of graphs, pictures, tables. This allows you to compose heavy material and convey it to the listener in a more understandable form. The use of a multimedia device allows you to solve the difficult problem of conducting a dangerous and long experiment in the laboratory. The favorable condition for creating scientific content that helps to summarize and systematize the student’s knowledge while using computer technology is considered. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інформаційні технології | ua |
dc.subject | лекційний матеріал | ua |
dc.subject | медичний заклад | ua |
dc.subject | студенти-фармацевти | ua |
dc.subject | хімічні дисципліни | ua |
dc.subject | природничі дисципліни | ua |
dc.subject | information technologies | ua |
dc.subject | lecture material | ua |
dc.subject | medical institution | ua |
dc.subject | students pharmacists | ua |
dc.subject | chemical disciplines | ua |
dc.subject | natural sciences | ua |
dc.subject.classification | 371.134:615.15:37.048,4 | ua |
dc.title | Нові інформаційні технології у процесі вивчення хімічних дисциплін майбутніми фармацевтами | ua |
dc.title.alternative | New information technologies in the learning process of chemical disciplines by future pharmacists | ua |
dc.type | Article | ua |