У статті висвітлено проблему підготовки майбутніх вчителів початкової школи до організації індивідуалізації в інклюзивних класах. Проаналізовано наукові праці зарубіжних і вітчизняних дослідників цієї проблеми. Виокремлено найбільш суттєві ознаки, які характеризують індивідуальний підхід. Подано структуру процесу індивідуалізації, в якій сформулювало процесуальні компоненти індивідуалізації та їх елементи. Охарактеризовано основний принцип та складові інклюзивної освіти. Визначено найважливіші функції вчителя під час індивідуалізації інклюзивного навчання: стимулювання пізнавальної діяльності, постійний контроль за виконанням завдань; підбір спеціальних методів; прийомів та засобів для учнів з особливими потребами; своєчасна допомога у подоланні труднощів у навчанні. Виокремлено основні корекційні уміння, якими повинен володіти вчитель інклюзивного класу початкової школи. Запропоновано спеціальні вправи для розвитку учнів з особливими потребами.
В статье освещена проблема подготовки будущих учителей начальной школы к организации индивидуализации в инклюзивных классах. Проанализированы научные труды зарубежных и отечественных исследователей этой проблемы. Выделены наиболее существенные признаки, характеризующие индивидуальный подход. Подано структуру процесса индивидуализации, в которой сформулировало процессуальные компоненты индивидуализации и их элементы. Охарактеризованы основной принцип и составляющие инклюзивного образования. Определено наиболее важные функции учителя во время индивидуализации инклюзивного обучения: стимулирование познавательной деятельности, постоянный контроль за выполнением задач; подбор специальных методов; приемов и средств для учеников с особыми потребностями; своевременная помощь в преодолении трудностей в обучении. Выделены основные коррекционные умения, которыми должен обладать учитель инклюзивного класса начальной школы. Предложено специальные упражнения для развития учащихся с особыми потребностями.
The article highlights the problem of preparing future elementary school teachers to organize individualization in inclusive classes. The scientific works of foreign and domestic researchers of this problem are analyzed. The most significant features characterizing an individual approach are
highlighted. The structure of the individualization process is presented, in which he formulated the
procedural components of individualization and their elements. The basic principle and components of inclusive education are characterized. It was determined that the important functions of a teacher
during the individualization of inclusive education are the stimulation of cognitive activity, constant
monitoring of tasks, the selection of special methods, techniques and tools for students with special
needs, timely assistance in overcoming difficulties in learning. The main correctional skills that a
teacher of an inclusive class should have are highlighted. Special exercises are proposed for the
development of students with special needs.