Сучасні реалії суспільства вимагають працівників високої кваліфікації, які повинні володіти не тільки теоретичним матеріалом, але й бути практично підготовленими до роботи з конкретною категорією осіб. Саме таку професійну підготовку мають надати заклади вищої освіти. Тому нами розглянуто аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з молодими сім’ями, структуру та її систему у чотирьох українських закладах вищої освіти і проаналізовано чинні освітні програми та робочі навчальні програми підготовки майбутніх соціальних працівників за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр». Також розглянуто підготовку майбутніх соціальних працівників у деяких зарубіжних країнах та визначено переваги такої підготовки на відміну від українських закладів освіти.
Современные реалии общества требуют работников высокой квалификации, которые должны владеть не только теоретическим материалом, но и быть практически подготовленными к работе с конкретной категорией лиц. Именно такую профессиональную подготовку должны предоставить высшие учебные заведения. Поэтому нами рассмотрены аспекты профессиональной подготовки будущих социальных работников к работе с молодыми семьями, структура и ее система в четырех украинских высших учебных заведениях и проанализированы действующие образовательные программы и рабочие учебные программы подготовки будущих социальных работников за образовательно-квалификационным уровнем «бакалавр». Также рассмотрена подготовка будущих социальных работников в некоторых зарубежных странах и определены преимущества такой подготовки в отличие от украинских высших заведений.
The modern realities of society require highly skilled workers who must possess not only theoretical material but also be practically prepared to work with a specific category of persons. Higher education institutions should provide such vocational training. Therefore, we examined the aspects of future social workers’ vocational training for work with young families, the structure and its system in four Ukrainian higher education institutions, and analyzed the current educational programs and training courses for future social workers at the bachelor’s educational level. It also examines the training of future social workers in some foreign countries and identifies the benefits of such training in contrast to Ukrainian educational institutions.