Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування у майбутніх учителів музики здатності до самоконтролю фортепіанної навчально-виконавської діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гао, Жоцзюнь
dc.date.accessioned 2020-11-24T18:09:46Z
dc.date.available 2020-11-24T18:09:46Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гао Жоцзюнь. Формування у майбутніх учителів музики здатності до самоконтролю фортепіанної навчально-виконавської діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Гао Жоцзюнь ; [наук. керівник Гризоглазова Таміла Іванівна] ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2019. – 19 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32052
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему формування у майбутніх учителів музики здатності до самоконтролю фортепіанної навчально-виконавської діяльності; проаналізовано стан дослідженості проблеми у науковій літературі; визначено зміст поняття «здатність майбутнього вчителя музики до самоконтролю» та структурні компоненти (мотиваційно-цільовий, когнітивнооцінний, контрольно-регулятивний, результативно-прогностичний). Визначено принципи, педагогічні умови ефективного формування у майбутніх учителів музики здатності до самоконтролю фортепіанної навчально-виконавської діяльності, а також критерії та показники сформованості даного феномена у студентів музично-педагогічних спеціальностей. Розроблено та експериментально перевірено методику формування у майбутніх учителів музики здатності до самоконтролю фортепіанної навчально-виконавської діяльності, що складається з трьох етапів: спонукально-потребового, пізнавально-аналітичного, орієнтувальноопераційного. У результаті проведення формувального експерименту зафіксовано значне зростання кількісних і якісних показників рівнів сформованості здатності до самоконтролю у студентів експериментальних груп, що свідчить про доцільність та ефективність впровадження розробленої поетапної методики формування у майбутніх учителів музики здатності до самоконтролю фортепіанної навчально-виконавської діяльності. ua
dc.description.abstract В диссертации исследовано проблему формирования у будущих учителей музыки способности к самоконтролю фортепианной учебно-исполнительской деятельности; проанализировано состояние исследования проблемы в научной литературе; определенно содержание понятия «способность будущего учителя музыки к самоконтролю» и структурные компоненты (мотивационно-целевой, когнитивно-оценочный, контрольно-регулятивный, результативнопрогностический). Определенны принципы, педагогические условия эффективного формирования у будущих учителей музыки способности к самоконтролю фортепианной учебно- исполнительской деятельности, а также критерии и показатели сформированности данного феномена у студентов музикально-педагогических спеціальностей. Разработана и экспериментально проверена методика формирования у будущих учителей музыки способности к самоконтролю фортепианной учебноисполнительской деятельности, которая состоит из трех этапов: побудительнопотребностного, познавательно-аналитического, ориентационнооперационного. В результате проведения формирующего эксперимента зафиксирован значительный рост количественных и качественных показателей уровней сформированности способности к самоконтролю у студентов экспериментальной группы, что свидетельствует о целесообразности и эффективности внедрения разработанной поэтапной методики формирования у будущих учителей музыки способности к самоконтролю фортепианной учебноисполнительской деятельности. ua
dc.description.abstract The dissertation deals with the problem of formation of future music teachers' ability to self - control piano teaching and performing activities; the state of research of the problem in the scientific literature is analyzed; the content of the concept of "the ability of the future music teacher to self-control" and structural components (motivational-target, cognitive-evaluative, control-regulative, result-prognostic) are defined. The principles, pedagogical conditions for the effective formation of the ability of teachers of self-control of piano teaching and performing activity, as well as the criteria and indicators of the formation of this phenomenon in students of musicpedagogical specialties, are determined. The technique of forming the ability of teachers of future music teachers to self-control the piano educational and performing activity, consisting of three stages: urgent-needy, cognitive-analytical, orientation-operative, was developed and experimentally tested. As a result of conducting a formative experiment, a significant increase in the quantitative and qualitative indicators of the levels of self-control ability formation in students of experimental groups was recorded, which testifies to the expediency and effectiveness of the implementation of the developed step-by-step method of forming the ability of self-controlling music for future teachers of music. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject формування здатності до самоконтролю ua
dc.subject майбутні учителі музики ua
dc.subject компонентна структура ua
dc.subject принципи ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject поетапна методика ua
dc.subject формирование способности к самоконтролю ua
dc.subject будущие учителя музики ua
dc.subject компонентная структура ua
dc.subject принципы ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject поэтапная методика ua
dc.subject formation of self-control ability ua
dc.subject future music teachers ua
dc.subject component structure ua
dc.subject principles ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject step-by-step methodology ua
dc.subject.classification 378.091.33-051:78(043.3) ua
dc.title Формування у майбутніх учителів музики здатності до самоконтролю фортепіанної навчально-виконавської діяльності ua
dc.title.alternative Формирование у будущих учителей музыки способности к самоконтролю фортепианной учебно-исполнительской деятельности ua
dc.title.alternative Forming for the future teachers of music of capacity for selfcontrol of fortepiannoy educational-performance to activity ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу