Латинська мова є своєрідним будівельним матеріалом, головним джерелом для розробки та оновлення термінологічних систем різних галузей науки, включаючи ботаніку, зоологію та медицину. Метою вивчення латинської мови у вищих навчальних закладах є підготовка спеціалістів природничого профілю, здатних грамотно вживати термінологію з ботаніки, зології та анатомії на практиці. Лаконічність і ефективність висловлювань зробили латинську мову незамінним джерелом формування наукової термінології. Сьогодні латинська мова є єдиною професійною мовою ботаніків, зоологів, лікарів та юристів у всьому світі. Як свідчить міжнародний досвід, здатність до діалогу мовою наукової термінології значно спрощує міжнародні контакти, дозволяючи ботанікам, зоологам і медикам легко і швидко розуміти один одного. Вивчення латинської мови означає вивчення не тільки граматики і лексики, це передусім здатність доторкнутися до стародавньої культури і значно розширити ерудицію, розвинути пам’ять, логіку і мислення.
The Latin language is a peculiar building material, the main source for the development and updating of terminological systems of various branches of science, including botany, zoology, and medicine. The purpose of studying Latin in higher educational establishments is to train specialists of natural sciences who are able to use terminology in botany, zoology and anatomy competently in practice.The conciseness and effectiveness of the expressions made Latin an indispensable source for the formation of scientific terminology. Latin today is the only professional language of botanists, zoologists, physicians and lawyers around the world. As international experience shows, the ability to dialogue in the language of scientific terminology greatly simplifies international contacts, allowing botanists, zoologists, and physicians understand each other easily and quickly. Studying Latin means studying not only grammar and vocabulary, it means the ability to touch an ancient culture and, above all, significantly expand erudition, develop memory, logic and thinking.