Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови діяльності фізико-математичних гуртків закладів позашкільної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Биковський, Ярослав Тімурович
dc.date.accessioned 2020-11-23T09:25:27Z
dc.date.available 2020-11-23T09:25:27Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Биковський, Ярослав Тімурович. Педагогічні умови діяльності фізико-математичних гуртків закладів позашкільної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Биковський, Ярослав Тімурович ; [наук. керівник Бар’яхтар Віктор Григорович] ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 21 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32021
dc.description.abstract Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2019. Дисертація присвячена дослідженню педагогічних умов діяльності фізикоматематичних гуртків закладів позашкільної освіти. Здійснено аналіз стану діяльності закладів позашкільної освіти, фізико-математичних гуртків у теорії та педагогічній практиці. Встановлено, що у сучасних умовах фізикоматематичні гуртки закладів позашкільної освіти є складовою системи позашкільної освіти, діяльність яких спрямована на розвиток особистості у процесі вивчення фізики, математики, науки та технології. Розкрито структуру педагогічних умов діяльності фізико-математичних гуртків закладів позашкільної освіти і виявлено їхні основні компоненти: нормативний, освітній, кадровий, інформаційний, матеріально-технічний. Охарактеризовано STEM-підхід як ефективну педагогічну умову і визначені педагогічні умови ефективної діяльності фізико-математичних гуртків закладів позашкільної освіти на основі STEM-підходу. Експериментально перевірено ефективність визначених і теоретично обґрунтованих педагогічних умов діяльності фізико-математичних гуртків закладів позашкільної освіти. ua
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the question of pedagogical conditions of functioning of physical and mathematical workshops of after-school educational institutions. In manuscript analyzed current state of functioning of after-school educational institutions, physical-mathematical workshops in theory and pedagogical practice. Relevance and importance of the dissertation caused by necessity of finding new approaches for functioning of workshops of institutions of after-school education, identification of effective pedagogical conditions. This is due to the adoption of the new Law of Ukraine «On Education», which legislatively establishes after-school education as an integral component of the education system via introduction of amendments to the Law of Ukraine «On Afterschool Education». Established, that in modern conditions physical and mathematical workshops of institutions of after-school education are part of the system of after-school education, whose purpose of activity in development of individual in the process of studying physics, mathematics, science and technology. The structure of pedagogical conditions of activity of physical and mathematical workshops of institutions of after-school education is showed and revealed, that main components of it are normative, educational, personnel, informational, materialtechnical. Revealed STEM as effective pedagogical condition and identified pedagogical conditions of efficient functioning of physical-mathematical workshops of afterschool educational institutions on the basis of STEM approach. The basic principles of the STEM approach in functioning of physicsmathematics workshops of institutions of after-school education defined as interdisciplinarity, integration, accessibility, practicality, visualization. The developed pedagogical conditions of activity of physical-mathematical workshops of after-school educational institutions were experimentally tested and was shown their efficient. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject освітній процес ua
dc.subject фізико-математичні гуртки ua
dc.subject заклади позашкільної освіти ua
dc.subject позашкільна освіта ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject educational process ua
dc.subject physical-mathematical workshops ua
dc.subject institutions of after-school education ua
dc.subject after-school education ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject.classification 374.091.33-027.22:[51:53](043.3) ua
dc.title Педагогічні умови діяльності фізико-математичних гуртків закладів позашкільної освіти ua
dc.title.alternative Pedagogical Conditions of Functioning of PhysicalMathematical Workshops of After-School Educational Institutions ua
dc.type Thesis ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу