Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблемний підхід у формуванні математичної компетентності майбутніх вчителів початкової школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шикиринська, О. В.
dc.contributor.author Вишківська, В. Б.
dc.contributor.author Родюк, Н. Ю.
dc.date.accessioned 2020-11-19T13:15:07Z
dc.date.available 2020-11-19T13:15:07Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шикиринська, О. В. Проблемний підхід у формуванні математичної компетентності майбутніх вчителів початкової школи / О. В. Шикиринська, В. Б. Вишківська, Н. Ю. Родюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 30. − С. 204-209. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31977
dc.description.abstract У статті актуалізовано питання проблемного підходу у формуванні математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи в контексті вимог Нової української школи. Акцентовано на важливості врахування індивідуальних особливостей студентів в процесі реалізації проблемного підходу. Здійснено порівняльний аналіз традиційної та проблемної лекції на предмет ефективності формування математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Зазначено переваги та недоліки, особливості використання елементів проблемності під час лекцій та практичних занять з навчальної дисципліни "Основи математики з методикою навчання освітньої галузі "Математика". Проаналізовано прийоми та засоби, що використовуються для реалізації проблемного підходу з метою формування математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Теоретичний матеріал підкріплено конкретними прикладами створення навчальних проблемних ситуацій під час лекцій та практичних занять. Сформульовано рекомендації щодо використання елементів проблемності в процесі формування математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. ua
dc.description.abstract В статье актуализирован вопрос проблемного подхода в формировании математической компетентности будущих учителей начальной школы в контексте условий Новой украинской школы. Акцентировано внимание на важности учета индивидуальных особенностей студентов в процессе реализации проблемного подхода. Осуществлен сравнительный анализ традиционной и проблемной лекции на предмет эффективности формирования математической компетентности будущих учителей начальной школы. Отмечены преимущества и недостатки, особенности использования элементов проблемности во время лекций и практических занятий по учебной дисциплине “Основы математики с методикой обучения образовательной отрасли “Математика”. Проанализированы приемы и средства, которые используются для реализации проблемного подхода с целью формирования математической компетентности будущих учителей начальной школы. Теоретический материал подкреплен конкретными примерами создания учебных проблемных ситуаций во время лекций и практических занятий. Сформулированы рекомендации относительно использования элементов проблемности в процессе формирования математической компетентности будущих учителей начальной школы. ua
dc.description.abstract The article addresses the issue of the problem-based approach in the formation of the mathematical competence of future elementary school teachers in the context of the requirements of the New Ukrainian School. The importance of taking into account the individual characteristics of students in the process of implementing the problem approach is emphasized. A comparative analysis of the traditional and problem lectures on the subject of the effective formation of the mathematical competence of future primary school teachers has been carried out. The advantages and disadvantages of the use of problematicelements during lectures and practical classes on the discipline “Fundamentals of Mathematics with the methodology of teaching the educational field “Mathematics"are noted.Techniques and toolsused to implement the problem-based approach with the aim of forming the mathematical competence of future primary school teachers are analyzed. The theoretical material is supported by concrete examples of the creation of educational problem situations during lectures and practical classes. Recommendations on the use of elements of the problem in the process of forming the mathematical competence of future primary school teachers are formulated. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject математична компетентність ua
dc.subject проблемний підхід ua
dc.subject проблема ua
dc.subject проблемна лекція ua
dc.subject задача ua
dc.subject майбутній учитель початкової школи ua
dc.subject прийоми ua
dc.subject засоби ua
dc.subject математическая компетентность ua
dc.subject проблемный подход ua
dc.subject проблемная лекция ua
dc.subject будущий учитель начальной школы ua
dc.subject приемы ua
dc.subject средства ua
dc.subject mathematical competence ua
dc.subject problem-based approach ua
dc.subject problem ua
dc.subject problem lecture ua
dc.subject task ua
dc.subject future elementary school teacher ua
dc.subject techniques ua
dc.subject means ua
dc.subject.classification 378.147.227 ua
dc.title Проблемний підхід у формуванні математичної компетентності майбутніх вчителів початкової школи ua
dc.title.alternative Problem-based approach in formation of the mathematical competence of future primary school teachers ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу