Стаття присвячена питанням інтеграції в освітній простір дітей з порушеннями інтелектуальної сфери. Окремо розглядається питання розуміння та прийняття дітей з порушеннями в активний соціум та залучення до навчально-виховних процесів через інтеграційні процеси створення інклюзивної освіти. Зокрема звертається увага на особливості взаємодії дитини з порушеннями та вихователя, вчителя, агістранта дітей та їхніх батьків. Окремої уваги приділено питанням проявів поведінки дітей з порушеннями інтелектуального розвитку та їх впливу
на процеси включення в освітній простір.
Статья посвящена вопросам интеграции в образовательное пространство детей с нарушениями интеллектуальной сферы. Отдельно рассматривается вопрос понимания и принятия детей с нарушениями в активный социум и привлечение к учебно-воспитательным процессам через интеграционные процессы создания инклюзивного образования. В частности обращается внимание на особенности взаимодействия ребенка с нарушениями и воспитателя, учителя, нормотиповых детей и их родителей. Отдельное внимание уделено вопросам проявлений поведения детей с нарушениями интеллектуального развития и их влияния на процессы
включения в образовательное пространство.
The article is devoted to questions of integration into educational space of children with violations of intellectual sphere. The issue of understanding and acceptance of children with violations in active society and involvement in educational processes through the integration processes of the creation of inclusive education is considered separately. Particular attention is paid to the peculiarities of the interaction of the child with disabilities and educator, teacher, normotypic children and their parents. Particular attention is paid to the issues of behavior of children with intellectual disabilities and their impact on the processes of inclusion in the educational space.