Автор розкриває актуальні питання пошуку не лише нових типів навчання, а і форм, методів організації навчання у малочисельних школах. Проблема використання різноманітних методів і форм організації навчання актуалізується у контексті Концепції Нової української школи. Проведені автором анкетування, опитування та інтерв'ю підтвердили результативність обраних інноваційних методів навчання у практиці роботи малочисельної школи.
Автор раскрывает актуальные вопросы поиска не только новых типов обучения, но и форм, методов организации обучения в малочисленных школах. Проблема использования разнообразных методов и форм организации обучения актуализируется в контексте Концепции Новой украинской школы. Проведенные автором анкетирования, опросы и интервью подтвердили результативность избранных инновационных методов обучения в практике работы малочисленной школы.
This article is about methods and forms of organization of training in a small school. The purpose of the article is to identify features of using methods and forms of teaching organization in a small school (2nd half of the 20th century) and effective methods and forms of teaching organization at the present stage.
The author conducted questionnaires, surveys and interviews confirmed the effectiveness of the innovative teaching
methods selected for implementation in the operation of a small school.