ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кучай, Т. П. | |
dc.date.accessioned | 2020-11-14T06:27:29Z | |
dc.date.available | 2020-11-14T06:27:29Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Кучай, Т. П. Освіта дорослих як пріоритет політики держави: досвід Словацької Республіки / Т. П. Кучай // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 30. − С. 100-103. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31883 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто значущість освіти дорослих як пріоритету державної політики щодо формування конкурентних фахівців. Представлено досвід Словацької Республіки щодо розвитку освіти дорослих у контексті підвищення економічних показників країни у рейтингу світових держав. Окреслено персnективні напрями впровадження словацького позитивного досвіду освіти дорослих через адаптацію підготовки спеціалістів до новочасних умов ринку nраці. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассмотрена значимость образования взрослых как приоритета государственной политики по формированию конкурентных специалистов. Представлен опыт Словацкой Республики по развитию образования взрослых в контексте повышения экономических показателей страны в рейтинге мировых держав. Определены перспективные направления внедрения словацкого положительного опыта образования взрослых через адаптацию подготовки специалистов к современным условиям рынка труда. | ua |
dc.description.abstract | The article considers the importance of adult education as a priority of state policy towards the formation of competitive specialists. The experience of the Slovak Republic on the development of adult education in the context of improving the country’s economic performance in the world ranking is presented. The perspective directions of introduction of the Slovak positive experience of adult education through adaptation of training of specialists to the modern conditions of the labor market are outlined. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | освіта дорослих | ua |
dc.subject | конкурентний фахівець | ua |
dc.subject | ринок праці | ua |
dc.subject | образование взрослых | ua |
dc.subject | конкурентный специалист | ua |
dc.subject | рынок труда | ua |
dc.subject | adult education | ua |
dc.subject | competitive specialist | ua |
dc.subject | labor market | ua |
dc.subject.classification | 374.7 | ua |
dc.title | Освіта дорослих як пріоритет політики держави: досвід Словацької Республіки | ua |
dc.title.alternative | Adult education as a priority of politics of the state: the experience of the slovak republic | ua |
dc.type | Article | ua |